Godrick Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Er det noen spill som kan spilles samtidelig oppover? (der du følger historien) Går det an å rense tastaturet? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-25 05:30 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Neverwinter Nights? De fleste FPS-er? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 19:44, Godrick skrev:Er det noen spill som kan spilles samtidelig oppover?(der du følger historien) Utdyp... Quote: Går det an å rense tastaturet? Ja. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Ja, det går helt fint å rense tastaturet. Når jeg renset mitt sist gang, tok jeg ut alle knappene og la de i en bøtte med varmt såpevann i 10-15 minutter. Da forsvant all møkka som satt på siden av knappene. Før jeg satt knappene på plass igjen, tok jeg q-tips og renset bort møkka som var under der knappene sitter. Resultatet ble et tastatur som så ut som helt nytt. Hvis du i tillegg har plast-rens eller noe lignende, kan du tørke over tastaturet, slik at "inngrodd" møkk forsvinner Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Samarbeide å spille ei historie oppover sammmen, via LAN. Det har vøri tøft å spillt AVP2 sammen oppover i lag isteden for å spille singel player. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 du kan jo prøve sven coop, som er en multiplayer mod til half life der du spiller singleplayer :smile: serious sam 2 campaignen kan spilles både singleplayer og multiplayer og det er utrolig gøy på en del steder i spillet, men ingenting er som coop i sc. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Hvert tøft å spillt 10 stykken i Lan mot høvvevis av pc styrte figurer i MHOAA, der du springer på stranden OHAMA. PLUSS at brette er støre og beder:) Lenke til kommentar
Raga Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Prøv Ghost Recon. Alle missions kan spilles i coop. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det fins visstnok en co-op mod til DeusEx. Har ikke testa den selv, men det kunne vært sabla morsomt. Ellers så synes jeg Serious Sam spillene er litt morsomme i co-op og Diablo 2 er jo en klassiker som ikke behøver noe mer introduksjon. Vanskelig å komme på noe mer i farta. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Serious Sam 1 og 2 er noen av favorittspillene mine pga av coop gamet... Det er bare GØY å spille det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 anbefaler "trykk-på-boks" (sånn luftspray på en måte) til tastatur-rens. støvet fyker ut av tastaturet (ta ut noen få knapper kanskje). Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Tror ei maur krøp ned i mitt tastatur... har ikke sett den siden! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 CounterStrike:Condition Zero Too bad det ikke kommer før i mars :sad: [ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-08-27 15:10 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 19:57, Spaz skrev:Ja, det går helt fint å rense tastaturet. Når jeg renset mitt sist gang, tok jeg ut alle knappene og la de i en bøtte med varmt såpevann i 10-15 minutter. Da forsvant all møkka som satt på siden av knappene. Før jeg satt knappene på plass igjen, tok jeg q-tips og renset bort møkka som var under der knappene sitter. Resultatet ble et tastatur som så ut som helt nytt.Hvis du i tillegg har plast-rens eller noe lignende, kan du tørke over tastaturet, slik at "inngrodd" møkk forsvinner Du benyttet vel anledningen til å sette dem i alfabetisk rekkefølge samtidig - slik at de ikke står hulter til bulter lenger. Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quake2 og Systemshok 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 23:40, Erling E. skrev:Tror ei maur krøp ned i mitt tastatur... har ikke sett den siden! Pass deg så den ikke formerer seg. Da får du bugs i systemet ditt! Foreslår å dusje tastaturet med Radar-spray. Og mht. vask, fyll oppvask-kummen med varmt vann+Zalo, putt tastaturet oppi og la det godgjøre seg i noen timer. Så henge det oppned over natta. Lukter godt også da. Du venner deg fort til sticky keys. Det er jo en funksjon i windows tross alt! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Du benyttet vel anledningen til å sette dem i alfabetisk rekkefølge samtidig - slik at de ikke står hulter til bulter lenger. Ja, nå står alle bokstavene i rekkefølge fra A til Å og piltastene og de andre knappene følger vikeplikt-regelen :wink: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Halo på Xbox. 2 player cooperative split screen. Stol på meg; bedre blir det ikke, det er sinnsykt gøy. NB, begge bør ha litt skill! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jadda, split screen er tingen. Jepp. Særlig i lav oppløsning. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 23:40, Erling E. skrev:Tror ei maur krøp ned i mitt tastatur... har ikke sett den siden! HA HA HA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå