Gå til innhold

Samarbeide gjennom et helt spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det går helt fint å rense tastaturet. Når jeg renset mitt sist gang, tok jeg ut alle knappene og la de i en bøtte med varmt såpevann i 10-15 minutter. Da forsvant all møkka som satt på siden av knappene. Før jeg satt knappene på plass igjen, tok jeg q-tips og renset bort møkka som var under der knappene sitter. Resultatet ble et tastatur som så ut som helt nytt.

 

Hvis du i tillegg har plast-rens eller noe lignende, kan du tørke over tastaturet, slik at "inngrodd" møkk forsvinner

Lenke til kommentar

Det fins visstnok en co-op mod til DeusEx. Har ikke testa den selv, men det kunne vært sabla morsomt. Ellers så synes jeg Serious Sam spillene er litt morsomme i co-op og Diablo 2 er jo en klassiker som ikke behøver noe mer introduksjon. Vanskelig å komme på noe mer i farta.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-24 19:57, Spaz skrev:

Ja, det går helt fint å rense tastaturet. Når jeg renset mitt sist gang, tok jeg ut alle knappene og la de i en bøtte med varmt såpevann i 10-15 minutter. Da forsvant all møkka som satt på siden av knappene. Før jeg satt knappene på plass igjen, tok jeg q-tips og renset bort møkka som var under der knappene sitter. Resultatet ble et tastatur som så ut som helt nytt.


Hvis du i tillegg har plast-rens eller noe lignende, kan du tørke over tastaturet, slik at "inngrodd" møkk forsvinner


 

Du benyttet vel anledningen til å sette dem i alfabetisk rekkefølge samtidig - slik at de ikke står hulter til bulter lenger. :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-26 23:40, Erling E. skrev:

Tror ei maur krøp ned i mitt tastatur... har ikke sett den siden!



 

Pass deg så den ikke formerer seg. Da får du bugs i systemet ditt!

Foreslår å dusje tastaturet med Radar-spray.

Og mht. vask, fyll oppvask-kummen med varmt vann+Zalo, putt tastaturet oppi og la det godgjøre seg i noen timer. Så henge det oppned over natta. Lukter godt også da. Du venner deg fort til sticky keys. Det er jo en funksjon i windows tross alt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...