Gå til innhold

Samarbeide gjennom et helt spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det går helt fint å rense tastaturet. Når jeg renset mitt sist gang, tok jeg ut alle knappene og la de i en bøtte med varmt såpevann i 10-15 minutter. Da forsvant all møkka som satt på siden av knappene. Før jeg satt knappene på plass igjen, tok jeg q-tips og renset bort møkka som var under der knappene sitter. Resultatet ble et tastatur som så ut som helt nytt.

Hvis du i tillegg har plast-rens eller noe lignende, kan du tørke over tastaturet, slik at "inngrodd" møkk forsvinner

Lenke til kommentar

du kan jo prøve sven coop, som er en multiplayer mod til half life der du spiller singleplayer :smile:

serious sam 2 campaignen kan spilles både singleplayer og multiplayer og det er utrolig gøy på en del steder i spillet, men ingenting er som coop i sc.

Lenke til kommentar

Det fins visstnok en co-op mod til DeusEx. Har ikke testa den selv, men det kunne vært sabla morsomt. Ellers så synes jeg Serious Sam spillene er litt morsomme i co-op og Diablo 2 er jo en klassiker som ikke behøver noe mer introduksjon. Vanskelig å komme på noe mer i farta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

anbefaler "trykk-på-boks" (sånn luftspray på en måte) til tastatur-rens. støvet fyker ut av tastaturet (ta ut noen få knapper kanskje).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-24 19:57, Spaz skrev:

Ja, det går helt fint å rense tastaturet. Når jeg renset mitt sist gang, tok jeg ut alle knappene og la de i en bøtte med varmt såpevann i 10-15 minutter. Da forsvant all møkka som satt på siden av knappene. Før jeg satt knappene på plass igjen, tok jeg q-tips og renset bort møkka som var under der knappene sitter. Resultatet ble et tastatur som så ut som helt nytt.

Hvis du i tillegg har plast-rens eller noe lignende, kan du tørke over tastaturet, slik at "inngrodd" møkk forsvinner

Du benyttet vel anledningen til å sette dem i alfabetisk rekkefølge samtidig - slik at de ikke står hulter til bulter lenger. :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-26 23:40, Erling E. skrev:

Tror ei maur krøp ned i mitt tastatur... har ikke sett den siden!

Pass deg så den ikke formerer seg. Da får du bugs i systemet ditt!

Foreslår å dusje tastaturet med Radar-spray.

Og mht. vask, fyll oppvask-kummen med varmt vann+Zalo, putt tastaturet oppi og la det godgjøre seg i noen timer. Så henge det oppned over natta. Lukter godt også da. Du venner deg fort til sticky keys. Det er jo en funksjon i windows tross alt!

Lenke til kommentar

Quote:

Du benyttet vel anledningen til å sette dem i alfabetisk rekkefølge samtidig - slik at de ikke står hulter til bulter lenger.
:lol:

Ja, nå står alle bokstavene i rekkefølge fra A til Å og piltastene og de andre knappene følger vikeplikt-regelen :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...