havar Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jepp, det er hva jeg lurer på. Jeg har PCen stående slik at jeg kan gløtte bort på den innimellom, og da har jeg blitt vant til å se på HD-LEDen for å se om det er noe diskaktivitet. Blinker det, er ikke jobben ferdig, skjønner? Problemet nå er at jeg har et ASUS A7N8X DeLuxe HK, og der er det ikke støtte for HD-LED, i alle fall ikke som jeg kan finne ut av. Spørsmålet nå er om det går an å mekke dette til på et vis? Noen som vet råd? (Jeg var usikker på om jeg burde legge denne inn under Hovedkort, men fant ut at dette emnet passet best under denne kategorien. Håper dere er enige...) Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Det hovedkortet har HD led. Er blant pinnene nede til høyre, sammen med power sw og de andre. edit: Det heter IDE activity led og er to pinner litt over og til venstre for de to radene med reset sw, power led mm. Endret 29. oktober 2005 av MorePower Lenke til kommentar
havar Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Det hovedkortet har HD led. Er blant pinnene nede til høyre, sammen med power sw og de andre. edit: Det heter IDE activity led og er to pinner litt over og til venstre for de to radene med reset sw, power led mm. 5076612[/snapback] Thanx! Av gammel vane har jeg kun kikket etter denne koblingen i den samme rekken som de øvrige finnes. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Selvfølgelig støtter A7N8X-E Deluxe IDE Activity LED. Slik skal det kobles: Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Selvfølgelig støtter A7N8X-E Deluxe IDE Activity LED. Slik skal det kobles: 5080060[/snapback] Det er ikke helt likt på A7N8X DLX som trådstarter skriver han har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå