leddja Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har en pc som nå har funnet ut at den skal slå av musa mi (ime 3.0). Den er koblet rett i usb porten (har testet alle) , men etter en stund så slår den seg av? den blir mørk, lyset blir borte. Jeg prøvde å bruke en sånn grønn overgang(vet ikke hva den heter), men d samme skjedde. Har testen andre pc muser i pcn.. samme skjer. testet samme musene på en annen pc. Da virket de normalt. Nå er jeg en fortvilt gamer med en kulemus ano 1993 noen som vet d? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Sorry, leste feil. Men jeg tipper det er noe galt med PSU'en din? Endret 29. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Heisann, bra at det allerede finnes en tråd om dette. Det samme begynte å skje med min IM3.0 for omtrent tre uker siden hvor den skrur seg av og så på etter 1-3 sekunder. Jeg trodde den flere år gamle musa som døde av slitasje og fant meg en annen å bruke, men så hørte jeg om en kamerat sin IM3.0 som også døde omtrent samtidig. Jeg koblet ikke de to hendelsene sammen da, men da jeg i dag hørte om en tredje person hvis Razor har samme problemene fant jeg ut at vi alle tre har samme problemet. Jeg har en teori om at det er i Windows problemet ligger, så om noen kan teste med en "defekt" mus i et annet operativsystem så hadde det vært bra. Og det hadde vært bra om alle som har dette problemet skriver seg opp i denne tråden. Selv kan jeg ikke teste min mus i et annet OS da den fikk litt hard medfart etter å ha totalt sabotert en PCW. :| Lenke til kommentar
An.Skaal Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har også dette problemet nå. jeg har prøvd musa i Suse Linux og der funket den uten noen som helst problemer. Jeg har en logitech Mx 518 og det er altså WIN XPp SP2 som jeg har dette problemet i. Har hatt XP før og, men da hadde jeg ikke sp2 så det kan kanskje ha noe med det å gjøre... Lenke til kommentar
Spacix2 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har dere prøvd å gå til device manager'n i windows, og så til usb enheten så properties -> power managment. Så klikker du av "Allow the computer to turn of this device to save power". Det funka for meg iallefall.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Spacix2 : Jeg skal prøve det, men det skjer på begge mine XP sp2 maskiner med samme mus. Endret 12. november 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=505104 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 XP SP2, MX518 å aldri hatt noe problem.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 XP SP2, MX518 å aldri hatt noe problem.. 5293946[/snapback] Så hvorfor svarer du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå