Gå til innhold

Hakk i mp3

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor dette sal ligge hen. Mne jeg har i de siste hatt problemer med moen av mine mp3'r, de har utvikklet "hakk" i den form av at det får noen steder inn i seg en deformasjon av lyden. Dette har kommet mer og mer av på noen av mine mp3. Hva kan dette skyldes? Er det noe jeg kan gjøre for å ungå det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hardisken er relativt nyformatert, og skal ikke ha problemer med å hente in data. Men det jeg mener med hakk er at det virker som mp3 filene blir skaded over tid, med at de her og der inne i mp3'n lager en slags ulyd, som ikke skal være der, dette har bare hende med visse mp3. Hardisken er 2 år gammel n, og er av typen Seagate Barracude SATA 120 Gb. Den har hatt noen sektor problemer, men det her jeg ike merket noe til i det siste, trodde en peiode at det kunne være grunnen, men alt annet funker jo, og samme problem har oppstått tidligere :/

Lenke til kommentar

Tror ikke det er virus, jeg har et aktivt virus program, og en firewall oppe å går. Ingen hele mp3'r er borte heller. Men nå som du nevnte det det kom jeg på at jeg hørte noe slikt en gang, noen musikk file som ødla andre filer på å lage "hakk" i de. Men det var veldig lenge siden.

Lenke til kommentar
Jeg har selv et par mp3-filer som har utviklet "hakk". De ligger der permanent, og jeg har ikke gjort annet med dem enn å spille dem av. Det skjer på samme tid og samme sted med alle avspillere.

5084592[/snapback]

Det er samme problem som jeg har hatt, dette er mildt sag utrolig irriterende, jeg har søk litt på nett for å prøve å finne ut av det, men vet hverken hav jeg skal søke på eller hva som egentlig er problemet :/.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...