hauk74 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 hei lurer på om noen har peiling på om disse komp kan vere bra sammen? prosessor:amd athlon xp2000 266fsb hovedkort:asus a7v333 raid socet a ddr minne ram har jeg ikke funnet enda. lurer på om jeg kan sette dette i mitt aopen midi tower?.. noen med tips og erfaring:)? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Er du grei og sletter en av dobbeltpostene dine? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Ja, de delene går helt fint sammen. Siden Aopen toweret også sikkert er et standard ATX tower?, så passer det også helt utmerket. Du burde velge ram av bra kvalitet. Ikke kjøp "no-name" ram bare for å spare noen hundrelapper. Twinmos, Crucial, Corsair, Apacer osv, er alle bra kvalitet. [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-24 20:02 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Ja, hovedkortet og CPU-en passer bra sammen. Ja, det passer i kabinettet (hvis det er et vanlig ATX-kabinett da, men det er jo de fleste..) Kjøp pc2100 ram hvis du ikke planlegger å overklokke. Kjøp pc2700 ram hvis du skal overklokke. Ikke kjøp noname-ram, men original, Apacer eller andre vanlige gode merker. Om xp2000 er det beste CPU-kjøpet er jo en annen sak. Både de nyeste AMD-prosessorene og Intel er jo dyrere(!), bedre, mer overklokkingsvennlige og kaldere alternativ... Lykke til uansett! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Heh, flaks for deg, Spaz, at du postet ett usselig minutt før meg! Pføy.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå