estigma Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har kjøpt en trådløs ruter med usb adapter. Allerede har jeg en maskin som er koblet til internett med adsl. Skal koble til en annen maskin til nettet med den nye trådløse rutere. Hvordan kobler jeg opp dette sånn at den allerede eksisterende maskinen kjører på internett via kabel? Må en konfigurere den eksisterende maskinen på nytt osv? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Går ut ifra at den trådløse ruteren allerede har flere utganger for LAN (datamaskiner). Da blir koblingen fra teleuttaket til ADSL-ruter>trådløs ruter>datamaskin. EDIT: Den ledningen som tidligere gikk fra ADSLruteren til datamaskinen din, skal nå inn på WAN-inngangen på den trådløse ruteren Endret 29. oktober 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Har nesten samme problem. Men mitt er at når jeg kobler mine maskiner på ruteren går internett plutselig veldig tregt. Er det noen som vet hvordan dette fikses? har tre pcer på ruteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå