[SifO] Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 så litt på den der, men har det no å si om CPU blokka er kobber ? hørt at kobber og aluminium helst ikke skal brukes sammen i vannkjøling ? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg tror ikke kobber og aluminium er noe problem sammen. Det jeg synes å huske er at kobber og aluminium ikke kan smeltes sammen, de må klemmes sammen slik at varmen må overføres fra et materiale til et annet, noe som er mindre effektivt enn varme som overføres gjennom samme materiale. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kan jeg bruke en vanlig GPU vannblokk og lime på passive kjøleribber på rammen på kortet? blir det for varmt da? GTX kort.. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kan jeg bruke en vanlig GPU vannblokk og lime på passive kjøleribber på rammen på kortet? blir det for varmt da? GTX kort.. 5398482[/snapback] Antakelig ikke, vet Zalman bruker det som en av deres løsninger. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kan jeg bruke en vanlig GPU vannblokk og lime på passive kjøleribber på rammen på kortet? blir det for varmt da? GTX kort.. 5398482[/snapback] Antakelig ikke, vet Zalman bruker det som en av deres løsninger. 5398898[/snapback] Blir det for varmt på minne og spenningsregulatorene osv da med passive kjøleribber ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå