Coke lovin chick Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg ønsker meg en jul uten gaver... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg ønsker meg en jul uten gaver... 5081460[/snapback] Jul uten gaver, hadde blitt booring Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 -perleøredobber -En sånn genser -et sånt et og vartfall et sånt et<3 -Nytt anlegg. Men har ikke peil på hvilket. -Penger -juicy couture kosebukse -Izzat og tommy's inferno på DVD hadde vært noe. -Ny pysjbukse fra herreavdelinga H&M -Ny mobil -Nytt tastatur -Mp3-spiller -Et par digge ullsokker -Skinnveske -juicytube fra Lancome -Bodybutter fra Bodyshop -Belter osv osv. Er veldig takknemlig av meg! Pm viss noen har veldig lyst til å sende meg en julegave:) Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg ønsker meg en jul uten gaver... 5081460[/snapback] Jul uten gaver, hadde blitt booring 5081478[/snapback] Nei, det hadde blitt en jul uten stress der vi heller kunne prøvd å sette pris på hverandre istedet for å fokusere hele vår oppmerksomhet på gaver! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Sette pris på hverandre i jula er oppskrytt..Jula er allerede såpass kommers at den kan like godt utnyttes. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Et AGP skjermkort, musikk & penger. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 trimsett, effektannlegg, forgasser.. ellers så ønsker jeg meg penger, ny pengebok, viftestyring, flere hardisker.. jah.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Sette pris på hverandre i jula er oppskrytt..Jula er allerede såpass kommers at den kan like godt utnyttes. 5082119[/snapback] Hvorfor det? syns hun har et poeng. Tenk og slippe og stresse bare for og gi alle rundt deg en hau med dritt som de kun bruker en gang du er med dem. Jeg er for og sende alle penga til afrika som nevnt tiligere, og ja. Min jule gave i fjor til min bror var et fadder barn. Tenk hvor mye bedre det barnet har det nå. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Tror jeg skal skrape sammen penger til bærbar jeg. Jeg som har så dårlig råd Endret 30. oktober 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg ønsker meg en jul uten gaver... 5081460[/snapback] Jul uten gaver, hadde blitt booring 5081478[/snapback] Nei, det hadde blitt en jul uten stress der vi heller kunne prøvd å sette pris på hverandre istedet for å fokusere hele vår oppmerksomhet på gaver! 5082021[/snapback] Hør, hør. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jesus talks..... 5082980[/snapback] En bedre middag sammen med godt selskap overgår de fleste gaver imo. Det er greit at ikke alle enige, men selv synes jeg det blir for mye stress med gaver. Tenk hvis vi kunne gitt noe uten å forvente å få noe tilbake, eller bare kunne hygget oss sammen som en familie, uten å måtte stresse med gaver å styr. Og jeg har ingen religiøse baktanker selv om jeg synes julen har blitt til stress, pakket inn i fint papir. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 jeg ønsker meg World of warcraft, å mye gaming cards Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg ønsker meg en jul uten gaver... 5081460[/snapback] Jul uten gaver, hadde blitt booring 5081478[/snapback] Nei, det hadde blitt en jul uten stress der vi heller kunne prøvd å sette pris på hverandre istedet for å fokusere hele vår oppmerksomhet på gaver! 5082021[/snapback] Du kunne vel heller ønske at du var et barn der du fikk mange fine gaver + en hyggelig tid med familen Godt poeng ellers. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Sette pris på hverandre i jula er oppskrytt..Jula er allerede såpass kommers at den kan like godt utnyttes. 5082119[/snapback] Hvorfor det? syns hun har et poeng. Tenk og slippe og stresse bare for og gi alle rundt deg en hau med dritt som de kun bruker en gang du er med dem. Jeg er for og sende alle penga til afrika som nevnt tiligere, og ja. Min jule gave i fjor til min bror var et fadder barn. Tenk hvor mye bedre det barnet har det nå. 5082711[/snapback] Vel beklager. Men Afrika får ikke 24 desember her i gården. Jeg blir så sabla lei når folk argumenterer med barna i Afrika. Ikke kjøp deg belte, ta heller et tau rundt midjen. For barna i afrika trenger en ny fotball.. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men når du kommer med en slik kommentar kan det tenkes at du er mer enn fjorten år som vil ha BF2 f.eks. Og da klarer du vel å skrape i hop noen lapper utenom 24 desember og sende de isteden, men det er ditt eget valg. Jeg for min del mener at gaver er litt av gleden. Greit nok at familien er samlet og det er god mat på bordet. Men julaften er julaften. Mandag 13 mars er mandag 13 mars.... Edit: Vente på flaming fra KrF *Humre* Endret 31. oktober 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 -perleøredobber-En sånn genser -et sånt et og vartfall et sånt et<3 -Nytt anlegg. Men har ikke peil på hvilket. -Penger -juicy couture kosebukse -Izzat og tommy's inferno på DVD hadde vært noe. ............ *masse mer* 5081912[/snapback] Stakkar LarsP..... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ønsker meg egentlig ingenting. Synes det er koselig bare å være med familien og spise og kose seg jeg. Men det er første året jeg har tenkt sånn da Før har jeg alltid hadde masse lister, men vet at mamma finner på noe bra uansett... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det enkle jeg har ønsket meg til nå; -CD mappe -Gavekort til videonova. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå