Luchy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 etter en musikk time på skolen sist uke, så spilte vi på gitar. fikk plutslig lyst på en Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som vet hvilke butikker som selger "Caprinos Eventyrlige Verden" billigst? Altså samlingen med 4x2 DVD'er. Ønsker meg ikke selv, men knallfin gave til en familie. 5228376[/snapback] Posten Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som vet hvilke butikker som selger "Caprinos Eventyrlige Verden" billigst? Altså samlingen med 4x2 DVD'er. Ønsker meg ikke selv, men knallfin gave til en familie. 5228376[/snapback] Posten 5251678[/snapback] Pris, da? 599,- er det billigste jeg har funnet til nå. Platekomp. og bokkilden. Til de som ikke ønsker seg sokker fordi det er unyttig.. Er det vanligvis mamma som handler klær, så sokker ikke har verdi som julegave? Jeg blir glad for sokker, jeg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 599 på posten også. Men jeg har forstått det slik at det er relativt begrenset opplag, så løp og kjøp Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Oppdatert: - Stanley Kubrick Archives - Eksternt lydkort og MIDI-brett - Sør-koreanske filmer - Mus - Mp3-spiller 5250299[/snapback] Jeg kan sikkert filme meg selv og sende til deg til jul :!: 5251609[/snapback] Snakker du da om punkt tre eller fire? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Oppdatert: - Stanley Kubrick Archives - Eksternt lydkort og MIDI-brett - Sør-koreanske filmer - Mus - Mp3-spiller 5250299[/snapback] Jeg kan sikkert filme meg selv og sende til deg til jul :!: 5251609[/snapback] Snakker du da om punkt tre eller fire? 5251873[/snapback] Så forbanna bra svart. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Xbox 360(men det får jeg ikke, med mindre jeg kvitter meg med noen av de eldre spillkonsollene ) Så da blir det vel: Airsoft våpen/utstyr tegnebrett DVD'er Hmm.... må nok tenke mer over ønskene mine Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg ønsker meg fred på månen, og slutt på all sult der. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tja, foreløpig ønsker jeg meg DVD-brenner, presskanne, salatblandesentrifugedings, noen fagbøker + at jeg ønsker så inderlig at jeg sto på eksamen i går. (Greit å stå på de tre neste også, men den i går var mest kritisk). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg ønsker meg et liv. Lenke til kommentar
veos Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 En fin-fin LCD/Plasma(?) TV. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg ønsker meg et liv. 5258194[/snapback] Her ga jeg deg et, bare gå ut og spør folk hvor det ble av... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) -Boksesekk -Powerball -headset-Koss porta pro -Need For Speed: Most Wanted til PC -Penger -Prince of Persia-Two thrones til Playstation 2 -Ekstern Harddisk 100 GB++ USB 2.0 -Call of Duty 2 til PC -Superundertøy(så jeg holder meg varm mens jeg jogger om vinteren) -Alien DvD-box(samlepakke) -Iron Maiden/Metallica halskjede -Iron Maiden/metallica/Dream Theater T-skjorte sånn ser lista mi ut hittil jeg vil også ha MASSE snø så jeg kan stå på Snowskate i jula! Endret 7. desember 2005 av Spazz Lenke til kommentar
2ern Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Skal jeg ønske meg laptop til jul, eller til bursdag (August)? Er veldig i tvil... Har igrunn ikke behov for laptop nå (avtjener verneplikten), men det er jo et greit tidsfordriv.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Får du så dyre gaver? Jaja.. You make med sad. Papillon: That's for me to know and you to wonder about Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Stativ til kamera.... BARE DET ER EN PRAKTISK TING, ikke sokker eller en stygg pynteduppeditt eller grytekluter... 5248992[/snapback] Update.! Pappa satte inn penger fra 5stk i slekta, øremerket stativ så jeg har valgt ut selv å bestilt,!! Ønske oppfylt.! Edit nå trenger jeg bare et år på skole for å lære meg å skrive norsk... Leifert gitt... Endret 8. desember 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. Massevis av penger.. Nok til nytt HK, CPU (AMD dualcore ), Kabinett, Logitec G5 (PC-mus), Harddisk ++ 2. Enda mere penger (?) Jeg må begynne å spare Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 2. Enda mere penger (?) Jeg må begynne å spare 5270138[/snapback] Mhm, second that. En ting til jeg ønsker meg: få vite at i alt vil det være tre, 3, episoder av lost. Gjerne med siste sesong som avsluttende. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 - penger til klær - parfyme det e faktisk alt eg kommer på Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Thin Lizzy - Black Rose 5182840[/snapback] Nice! :--D Blir vel iPod 30 Gb Sort (video) Og DVDer på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå