kdog Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ønskeliste: Et forum fritt for orddeling, sms-språk, dialekt, slang og 1337-språk. (Ser heller ikke vitsen med å lese hva andre nerder ønsker seg. Hadde vært mye mer nyttig med en tråd om julegavetips til søsken, foreldre, onkelunger og den slags... ) Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 du får jo mye tips her da. støtter deg opp når det gjelder ønsket ditt da hehe Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ønsker meg snille foreldre. Og fleshlight. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Et møte med JENTA.. det hadde virkelig gjort seg.. Endret 27. november 2005 av chills Lenke til kommentar
HeX Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Er ikke vits å ønske seg noe i år tror jeg! Tror nok ikke at jeg har vært snill gutt i år Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Nye høyttalere til pc`en, ny harddisk, Mere RAM, lappen, skilt på biln, Cherokee, osv. Cherokee står øverst på ønskelista.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 ok da, Ipod Nano ønsker jeg meg også! Har en eller annen creative spiller..Holder jo forsåvidt.. Men får se Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg ønsker meg Xbox360 og fred på jordet. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 1. Penger! 2. Julemat 3. Nøtter 4. Klær 5. Sokker Er masse jeg skulle hatt, men det er bare småting, som headset og tastatur. Men det kjøper jeg selv. Også en lcd og ny skjerm, men den kommer på onsdag, så lite vits å ønske seg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Masse rare greier. Der i blandt CD'er. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg ønsker meg Xbox360 og fred på jordet. 5215606[/snapback] Er det uroligheter på jordet deres? Ønsker meg ny parfyme, nemlig mandarina duck. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Rammstein-cd. Nintendo DS, om jeg kan holde meg til jul Metroid Prime 2: echoes Noe klær. En ny armklokke. Det var det Også ny president i USA, selvfølgelig... Ønsker også at folk åpner øyna og forstår at jula egentlig ikke har en dritt å gjøre med kristendommen, men at Jesus-stuffet bare er verdens største reklamekampanje. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ønsker meg ikke PC deler.. Men mp3 spiller, fotball stuff/klær og penger hadde vaaeert bra Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tja,vil vel heller si hva jeg ønsker meg før jul. Det måtte være mindre jag og mas,mindre med hysterisk reklame som forteller deg hva du bare må ha eller må kjøpe for å bli lykkelig. Jeg ønsker meg rett og slett en rolig og avslappende førjulstid, der en har tid til hverandre og slutter med det hysteriske kjøpepresset der det er om å gjøre å overgå hverandre og så være totalt blakke i 2-3 mnd etterpå. En jul der man samles med familie og venner , koser seg med god mat og har TID til hverandre . God Jul Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tja,vil vel heller si hva jeg ønsker meg før jul.Det måtte være mindre jag og mas,mindre med hysterisk reklame som forteller deg hva du bare må ha eller må kjøpe for å bli lykkelig. Jeg ønsker meg rett og slett en rolig og avslappende førjulstid, der en har tid til hverandre og slutter med det hysteriske kjøpepresset der det er om å gjøre å overgå hverandre og så være totalt blakke i 2-3 mnd etterpå. En jul der man samles med familie og venner , koser seg med god mat og har TID til hverandre . God Jul 5217835[/snapback] må du være med på å prøve å overgå alle andre da? hyggelig med familie og mat ja enig der maten smaker mye bedre på julaften også. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Noen som vet hvilke butikker som selger "Caprinos Eventyrlige Verden" billigst? Altså samlingen med 4x2 DVD'er. Ønsker meg ikke selv, men knallfin gave til en familie. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hva jeg ønsker meg til jul.hmm.. En bedre verden Lenke til kommentar
thingul Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jobbdimming i februar og å slippe å ha vakt på juleaften. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 - Mus kanskje? 5077505[/snapback] Jeg og! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Pearl Jam - Ten Radiohead - OK Computer Incubus - Enjoy Incubus Metal Gear Solid 3 Ullsokker The Hives - Tyrannosaurus Hives The Hives - Veni Vidi Vicious Sin City på DVD Simpsons sesong-dvd Seinfeld sesong-dvd Incubus musikk-dvd Rage Against the Machine musikk-dvd Wah-wah pedal Plekter Et lager med julebrus Giant Navy Mints Ps2 memory card Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå