Mr.SS Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Her kan alt skrives ang. hva du ønsker deg til juleaften. It's not that long... :!: Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ny mobil (med kamera) Spiker-vest BF 2 (kjører piratkopiert no) Joystick sponsing av bil-lappen. Mer har eg ikkje funnet ut endå, bra at du lagde denne posten forresten, då kan eg lage min fulle ønskeliste i Notisblokk, og poste den her når dne er fullført. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Penger til nytt skjermkort Nytt skjermkort Klær (bukser er pri. 1) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hmm ønsker meg egentlig ikke noe spesielt. Like greit. Jula er ikke lenger det den var.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Alt jeg ikke kan få. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 320 gig hd ( Til TG ) 17/19 lcd skjerm ( Til TG ) PSP Penger Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) -penger til lett-mc.. -aksja.. kan tjene litt på d vettu.. -ny mus og tastatur -kanskje no dilldall til soverommet.. -klær, hvis jeg for velge de ut selv.. EDIT: kom på noe mer nå.. -Juiced(et bilspill) -det byeste grand turismo spillet -nfs(u?) most wanted -ratt og pedaler til ps2 og pc denne lista kan bli laang etter vært.. Endret 29. oktober 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 XboX 360 Penger klær Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Alt jeg ikke kan få. 5076436[/snapback] Samme her. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 altså, penger er ikkje noe du får i julegave. det er vertfall ikkje normalt her i huset. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Sponsing til billappen, som en annen sa her oppe er ingen andre ting jeg vet om som jeg ønsker meg Iform av gavekort, ikke rene pengerl Endret 29. oktober 2005 av b0berg Lenke til kommentar
neb Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Penger og.. hmm.. Penger Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Pengerog.. hmm.. Penger 5076533[/snapback] hvor upersonelig er det ikkje å gi penger på julaften? Lenke til kommentar
neb Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 For å si det slik. Hvis jeg sier til mutter at jeg ønsker meg penger, og jeg får det kan jeg kjøpe akkurat det jeg vil.. Om det er upersonlig, so what? Jeg har ikke et kjempe anstrengt forhold til jul, og tar det heller ikke så veldig høytidlig. Det er ikke gavene/pengene jeg får som står i fokus. Det som teller er at man har det hyggelig og koser seg med god mat og godt selskap av folk man liker. Det er min mening. Blir glad uansett Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Penger høres bra ut, men gamlingene liker det ikke. Så å oppdatere ram, skjermkort og få litt større harddisk kommer jeg til å håpe på. Endret 29. oktober 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Bukse (Har bare 2.) - 600,- Tastatur - 400,- En til skjerm, lik den jeg har. - 2000.- ------------ = 3000,- Pluss masse mer. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Noen jeg kan ta vare på, etc. Men jeg gir blanke. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg tror jeg går for alt jeg ikke kan få jeg og. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg ønsker meg ikke noe serlig til jul i år egentlig. Grunnen er at jeg har alt jeg trenger egentlig, å ønske seg noe bare for å få blir litt feil. Derfor har jeg sagt i fra at jeg i år ikke vil ha noe store greier til jul, men at det er nok med at vi har det koselig ilag. Noen synes sikket at dette er helt på trynet, og at det alltid er noe man kan ønske seg, men faktum er at jeg ikke føler for å bare ønske meg noe, helt overfladisk. Julen er trossalt mer en bare gaver. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg ønsker meg ikke noe serlig til jul i år egentlig.Grunnen er at jeg har alt jeg trenger egentlig, å ønske seg noe bare for å få blir litt feil. Derfor har jeg sagt i fra at jeg i år ikke vil ha noe store greier til jul, men at det er nok med at vi har det koselig ilag. Noen synes sikket at dette er helt på trynet, og at det alltid er noe man kan ønske seg, men faktum er at jeg ikke føler for å bare ønske meg noe, helt overfladisk. Julen er trossalt mer en bare gaver. 5076657[/snapback] kloke ord!! er helt enig med deg jeg, men jeg bruker julen og bursdag til og ønske meg(og forhåpentligvis få) det jeg ikke gidder og kjøpe meg selv.. er som oftest ganske sparsom av meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå