LogiZa Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Heisann Jeg har problemer med PCen nå så trenger litt råd og hjelp. Jeg sende inn hovedkortet mitt til komplett.no fordi jeg hadde problemer med chipsett-viften og de sa at jeg kunne få nytt. Da de mottok hovedkortet så fant de ut at de ikke ville gi meg nytt alikevell så de sendte det tilbake og etter jeg fikk det igjen har jeg ikke fått PCen til å funke. Førte gangen jeg startet maskinen fikk jeg diskboot failure, restartet PCen igjenneb så fikk jeg den aldri på igjen.. Skjermen skrur seg ikke på. Ser ut til at alt annet skrur seg på. Alle diskene osv. Hva kan være feil a? noen som kan hjelpe meg. Jeg har et ASUS A8N-SLI deluxe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvilket problem hadde du med chipsett-viften? Har du prøvd clear cmos? Lenke til kommentar
LogiZa Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 hehe.. sorry meg men åssen gjør jeg det a? Viften funker bare dårlig.. starter ikke noenganger osv. må dytte den igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå