rivasavi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hei, jeg har nettopp vært og kjøpt meg F.E.A.R. men når jeg starter spillet detter det bare ut og jeg får en feilmelding, noen som vet hva dette kommer av? i feilmeldingen står det: F.E.A.R. har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. (den standard win xp feilmld) har lest readme også men finner ikke ut noe :S Endret 29. oktober 2005 av rivasavi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan du liste opp spesifikasjonene til komponentene i pcen? Når la du inn windows sist? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan du liste opp spesifikasjonene til komponentene i pcen? Når la du inn windows sist? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? 5077924[/snapback] Bruk øynene dine: Abit KV8 PRO, AMD 64 Athlon 3700+, Radeon 9800 Pro Atlantis, 2x 512 kingston DDR, 200 GB Western Digital HD. Har du prøvd de nye chipsett driverene til VIA? http://www.viaarena.com/default.aspx?PageI...ID=1&CatID=1070 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå