Rikky Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har et DFI Lanparty UT nF4 SLI-D, 2 GB OCZ Dual Channel Platinum Edition og en Athlon 64 3500+ Newcastle. Jeg får ikke kjørt minnet på 1T, kan det ha noe med prosessoren å gjøre? har prøvd nyeste bios. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Nei, du skal kunne kjøre brikkene på 1T så lenge du kun har 4 minnesider (2 minnebrikker * 2 sider pr. brikke). Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei, du skal kunne kjøre brikkene på 1T så lenge du kun har 4 minnesider (2 minnebrikker * 2 sider pr. brikke). 5076586[/snapback] Rikky, En del av de "gamla" cpu'erna har lite problem med 1GB stickor, och till fölge av det må man använda sig av 2T. Kan du testa en bricka i taget med 1T för att se? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kom på en ting: Er du sikker på at de står i dual-channel-konfigurasjon? Hvis de står i single-channel vil den ene kontrolleren få hele lasten, og dermed bli overbelastet som i et tilfelle med 4 brikker. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Minnet står i dual ja. Jeg skal prøve med en brikke. Takk for svar. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Grunnen er vel at det er en Newcastle kjerne er det ikke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå