Neo_mandal Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Tenkte jeg skulle sette opp stats på cs på maskinen min. skal på lan t uka. Men har sett litt rundt, men har ikke funnet noen lettvint måte å innstallere stats på cs.. hvis dere skjønner?? Noen som har en bra side hvor alt står bra forklart eller kan forklare litt av hva jeg trenger her? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Skello Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 kan du forklare litt mer ? ka du ikkkje får til osv.. eller om du lurer på kallas stats du skal bruke pshychostats osv.. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hva med f.eks statsme og clanmod? Da får du det moro på lanet skal du se. :smile: psycho-tingen er vel for det meste web-basert? eller tar jeg veldig feil nå? Sjekk på http://www.unitedadmins.com for mer info Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Visste ikke at spychostats bare var web basert.. satt å dilla med det en times tid, fikk d til, men d er kjipt på et lan.. hehe Forskjell på statsme og clanmod? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 glem det.. står bra forklart på unitedadmins. Takk for linken!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå