ManagHead Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Et kort som orginalt kommer med ramkjøling, har det mye å si om man fjerner denne kjølingen? -samtidig som van også fjerner alle viftene i området? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kva meinar du? Fjerne heile kjølinga på skjermkortet? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Vanskelig å gi et generelt svar på det, men siden du har postet tråden i 'Overklokking av skjermkort' vil jeg påstå at overklokking kombinert med mindre kjøling er en dårlig kombinasjon ettersom det ofte fører til at kortene genererer mer varme. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Det skal monteres vifteløs kjøling på gpu da.. heatpipe.. Mulig det blir satt en vifte ved siden av hvis det viser seg å være helt umulig å få det til å kjøre spill.. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har plukket viften av et GF6800 og satt heatspreadere på RAM og kjører heatsink på GPU, og har ikke en eneste vifte i kabinettet (Zalman TNN500AF). Heatpipene går ut i sidene på kabinettet, og kjører tilsvarende kjøling på CPU og northbridge. Kabinettet er lunkent hele tiden Jeg la ut et bilde av innmaten i bunnen av denne tråden her. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Så bra ut Men tror du at du kan kjøre kortet i spill uten de ramsinkene? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så det går bra at det brukes som vist på dette og dette bildet? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så lenge det er en vifte i nærheten, som gjørt at det blir litt sirkulasjon vil jeg nok tro det går greit ja, men jeg er litt mer skeptisk dersom du skal dra ut alle viftene samt overklokke i tillegg... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Skal mye til for at rambrikkene blir for varme. Tror nok de vil greie seg fint uten noen heatspreader eller lignende. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Har montert ny kjøler nå, uten ramkjøling og uten vifte.. testet en runde bf2 og fungerte bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå