neb Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 - Kjøre bil (lovlig med lappen) - Kjøpe pils/vin - Kjøpe røyk/snus - Komme inn på utesteder (lovlig) - Ha ordentlig Visa, og kjøpe hva du vil over nettet uten mor/fars kort. - Være ute så lenge du vil. - Ta egene valg i høyere grad, enn når du er under 18. - Stemme under stortingsvalg o.l. +++ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 - Glede seg til man er 20. - Angre på alt man ikke gjorde tidligere. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 - Jobbe til senere enn 8(?) 5076434[/snapback] Haha, jeg har jobbet fra kl 10 og utover natta i hele sommer og stått opp igjen kl 7, det seneste jeg har jobbet er 4 og da måtte jeg sykle hjem oppoverbakke og fikk lagt meg kl halv-5 og så opp igjen kl 7 for å gjøre ferdig arbeidet... Når du er 18 kan du chille mens mamman din vil at du skal gjøre hus-arbeid (om du har flyttet da ) Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hva med å bruke det en skrev tidligere som en avslutning: "Og når alt er på topp... ...blir du innkalt til militæret.." -Jar Endret 29. oktober 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 importere ei kjerring fra thailand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå