Gå til innhold

Hva har skjedd med skjermkortet/pcn min?

Kurt P

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat formatert pcn min. Lagt inn et par spill og de viktigste programmene. Jeg prøvde akkurat det nye chapteret til HL2 og merket at fps var senket betraktlig siden sist gang jeg spilte hl2. Jeg tok også helt av den nye featuren high dynamic range shitten, men fortsatt var fps mye lavere enn den var når jeg spilte hl2 på akkurat de samme grafikkinnstillinge da det kom ut. Eneste forskjellen med pcn min nå er at jeg har en ganske full 200 gb harddisk, men den harddisken (160 gb s-ata) som er formatert og hvor windowsen ligger er så og si tom. Hva har skjedd?

Har pcn min blitt dårligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke husker helt feil så er det slik at Lost Coast (det nye chapteret) har en del høyere oppløsning på teksturer/modeller i tilleg til at det har HDR, noe som mest sannsylig vil si at hvis du spilte med alt på high før og du nå spiller med alt på high utenom HDR så vil du fremdeles få lavere FPS.

Prøv å kjør Half Life 2 en gang til og sjekk hvordan det er med FPS og sånn der, hvis FPS-en har sunket betraktelig der og, er det mulig at noe er galt... Men det vil altså være helt naturlig at Lost Coast har lavere FPS enn resten av HL2, grunnet teksturer o.l.

Endret av igy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...