Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva synes du om ekstra-materialet da? Var det som jeg sa, at de slettede scenene ga mer mening? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 De slettede scenene var fine, men synes det er litt lite i forhold til til f.eks ringenes herre. Men bevares det var bra. Likte spesielt den med Yoda, Mace og Obi-Wan. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Jeg glemte og si: Dokumentaren som tar for seg alle stegene av filmlagingen var også veldig bra. Utgangspunktet var jo nesten bare 1minutts slåssing. Og så mye arbeid. Hehe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 koster 183 fra play og den slippes i morgen der, så hvis man hadde forhånds bestillt den der i løpet av forgie uke ville du ha fått den på mandag eller tirsdag.. 5079053[/snapback] Var innom posten i dag, og der sto den til kr 179. Er ikke det en brukbar pris? Var nær ved å kjøpe den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fikk DVDEN i dag Så da har jeg sett igjennom hele ekstra disken Nå må jeg vente til Søndag for å se filmen - da skal jeg og noen venner se den i kronologisk rekkefølge - 1-6 5106538[/snapback] Er dei ikkje best i sin originale rekkefølge? 4-5-6-1-2-3. Du får riktignok slutten på historen først og begynnelsen til slutt, men eg synest dei er best på det viset. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 George Lucas har selv sagt at de skal sees slik, og da gjør jeg det og. De var ment for å bli sett i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har dem nå i rekkefølgen 1-6 også. Synes det blir snodig å rangere dem etter når de ble laget. Heller bedre å rangere dem slik de skal være, nemlig 1-6. Uansett, jeg har nå fått kjøpt filmen. 159,- på Elkjøp. En helt grei pris når alle andre selger den for 199,- og mer. Har nå sett filmen og holder på å se filmen igjen med kommentarer. Har også sett noen trailers og TV-spots. Kult at de har med trailere til div. Star Wars spill også (var med trailer i Episode I også). Dessuten er det med en demo til Xbox-versjonen av Battlefront II. Nå har jeg ikke Xbox, så jeg har ikke noe utbytte av dette, men det er jo fint at det er med allikevel! Gleder meg til å begynne å se dokumentarene. Håper de ikke er sånne skryte-dokumentarer, slik som mange andre filmer har (Empire Of Dreams er en slik dokumentar jeg vil ha, hvor de forteller om problemene deres og sånn, og ikke bare skryter av at de har brukt så og så mye penger, og har så og så bra effekter). Uansett er det endelig fint å være ferdig med samlingen. Skal kanskje skaffe meg Clone Wars etter hvert også, om jeg finner den billig et sted. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg skal ikke kjøpe den, skal kjøpe alle sammen i en boks viss det kommer da... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kjøpte den også på Elkjøp (takk for tipset ) Syns den i overkant svarte til forventningene, utvilsomt en av de beste i serien Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kjøpte den i går! Fikk til og med en plakat med på kjøpet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Fett. Fikk du med den originale posteren da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fett. Fikk du med den originale posteren da? 5131966[/snapback] Den orginale posteren? Vet ikke. På denne er det et bilde av Anakin og Obi-Wan i en lyssverd duell, med lava som skyter opp i bakgrunnen. På toppen er det et stort bilde av Darth Vader. Ganske kul plakat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå