Gå til innhold

Star Wars Episode III DVD - Kjøp og erfaringer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å skaffe meg denne. Har lest litt rundt omkring, og det viser seg at ekstramaterialet som blir med på denne filmen skal være mye bedre enn på de to forrige, med massevis av denne gang (endelig!) spennende og betydningsfulle deleted scenes som lapper for en del huller i den endelige filmen, i tillegg til masse annet snadder.

 

Jeg må si at jeg sjelden/aldri kjøper dyre filmer (det går nok aldri over 130kr for èn film), men Star Wars Ep III skal jeg skaffe med en gang. Grunnen er hovedsaklig fordi jeg endelig skal få fullført hele samlinga av Star Wars-filmene. Det skal bli godt å få ha alle sammen i samme hylle.

Lenke til kommentar

Det er enda ikke skrevet opp neon tekster på Play og Amazon.

Uansett kan jeg ikke skaffe derifra, da det står "Revenge Of The Sith" på den.

Selvfølgelig liker jeg det navnet bedre, og jet haaaater det norske navnet!

Problemet er bare det at jeg har alle de andre versjonene norske, med norsk navn på. Jeg er en liten perfeksjonist, så jeg MÅ bare ha alle de samme versjonene. :p

Lenke til kommentar
det har jo kommet flere bokser av den gamle triologien.. så får håpe det kommer til denne også...

5092894[/snapback]

Joda, det kommer jo mest sannsynlig en boks. Helt sikkert, egentlig. Det jeg mener er at det godt kan ta litt tid når det ikke er nevnt at det kommer en slik boks en gang.

 

BTW: Det har bare kommet èn DVD-boks med DVD-ene (som man kan velge å ha gull- eller sølv-farge på). :)

Lenke til kommentar

Jeg venter til det kommer en boks med alle 6 filmene, m.a.o. venter jeg til melkekua slutter å raute så jævlig høyt.. for denne serien vil garantert bli utgitt i hundreogfjørten versjoner. Gleder meg selvfølgelig, men klarer fint å vente. Så episode 3 på kino, og den var absolutt en verdig avslutning på serien. Jeg er en av de som synes episode 4-6 er best uansett :)

Lenke til kommentar

Ep III en verdig slutt på serien? Skjønner hva du mener, at det liksom er den siste filmen, men når det gjelder hvordan de er satt opp er det jo bare fortsettelsen. Bare litt priking fra meg. :p

 

Jeg er en av de som synes episode 4-6 er best uansett

Fint å høre. Synes det er så mange som synes de tre siste filmene er de beste. :cry:

De er jo kjempebra som filmer generelt, men som Star Wars liker jeg dem ikke helt. Det er alt for mange huller synes jeg, og det føles så jævlig mye ut som at den eneste grunnen til at Lucas lagde disse, var ikke for å gjøre ferdig sagaen, men for å tjene penger. Noe som dette med den nye, elendige humoren (Jar-Jar, m.m.) og den hyper-raske lyssverd-fektingen egentlig bekrefter. Nå skal han ikke ha en hærskare av Sci-Fi fans lenger, nå skal han ha hele verden til å forgude han, slik at han kan tjene desto mer penger.

 

Sad but true.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Nå er det ikke lenge til dvden til årets storfilm kommer, Star Wars Episode 3: Revenge of The Sith. Releasedato er 07.11.

 

5075898[/snapback]

 

Var innom en Statoil stasjon på Forus i Stavanger for 30 min siden. Er rimlig overbevist om at jeg så Episode 3 stå i stativer der. Ble litt overrasket fordi jeg trodde at den ikke hadde kommet ut ennå. Kikket ikke nærmere på den.

Lenke til kommentar
CDON NO

 

Hei ******

 

Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2

hverdager

 

Det som er levert er følgende:

--------------------------------------------

1 st 2010585 DVD - Star Wars: Episode 3 - Revenge of the Sith (2 Disc) (NO)

--------------------------------------------

 

Følgende produkter er dessverre fortsatt restnotert men sendes til deg så snart vi får dem på lageret :

--------------------------------------------

1 st 2011336 DVD - Klodenes kamp (1 Disc) (NO)

--------------------------------------------

 

[Edit] Lagt til quote tag og litt OT

[OT]

From: [email protected] <[email protected]>

Reply-To: [email protected]

To: *****@gmail.com

@bounce.noname4us.com ? :hmm:

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...