Mr.SS Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei! Nå er det ikke lenge til dvden til årets storfilm kommer, Star Wars Episode 3: Revenge of The Sith. Releasedato er 07.11. Så jeg vil høre om noen har fått kjøpt den tidlig et eller annet sted? Og såklart hva dere synes om dvden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gleder meg til å skaffe meg denne. Har lest litt rundt omkring, og det viser seg at ekstramaterialet som blir med på denne filmen skal være mye bedre enn på de to forrige, med massevis av denne gang (endelig!) spennende og betydningsfulle deleted scenes som lapper for en del huller i den endelige filmen, i tillegg til masse annet snadder. Jeg må si at jeg sjelden/aldri kjøper dyre filmer (det går nok aldri over 130kr for èn film), men Star Wars Ep III skal jeg skaffe med en gang. Grunnen er hovedsaklig fordi jeg endelig skal få fullført hele samlinga av Star Wars-filmene. Det skal bli godt å få ha alle sammen i samme hylle. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har forhåndsbestilt den fra CDOn til blodpris Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 koster 183 fra play og den slippes i morgen der, så hvis man hadde forhånds bestillt den der i løpet av forgie uke ville du ha fått den på mandag eller tirsdag.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er den med norsk tekst, den fra play? Mener at det ikke stod noe om det der. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er enda ikke skrevet opp neon tekster på Play og Amazon. Uansett kan jeg ikke skaffe derifra, da det står "Revenge Of The Sith" på den. Selvfølgelig liker jeg det navnet bedre, og jet haaaater det norske navnet! Problemet er bare det at jeg har alle de andre versjonene norske, med norsk navn på. Jeg er en liten perfeksjonist, så jeg MÅ bare ha alle de samme versjonene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 noen som vet når boksen med de tre siste filmene kommer..? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 noen som vet når boksen med de tre siste filmene kommer..? 5091684[/snapback] Er enda ikke kommet noen offisiell uttalelse om at det i det hele tatt skal komme en. Vi får vel bare vente og se da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 det har jo kommet flere bokser av den gamle triologien.. så får håpe det kommer til denne også... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 det har jo kommet flere bokser av den gamle triologien.. så får håpe det kommer til denne også... 5092894[/snapback] Joda, det kommer jo mest sannsynlig en boks. Helt sikkert, egentlig. Det jeg mener er at det godt kan ta litt tid når det ikke er nevnt at det kommer en slik boks en gang. BTW: Det har bare kommet èn DVD-boks med DVD-ene (som man kan velge å ha gull- eller sølv-farge på). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og denbør være fremme innen 2 hverdager Det som er levert er følgende: -------------------------------------------- 1 st 2010585 DVD - Star Wars: Episode 3 - Revenge of the Sith (2 Disc) (NO) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Fikk akkurat samme melding IceMan =) Cdon.com er tidlig ute Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg venter til det kommer en boks med alle 3 filmene og muligens til det har synket noe i pris. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg venter til det kommer en boks med alle 6 filmene, m.a.o. venter jeg til melkekua slutter å raute så jævlig høyt.. for denne serien vil garantert bli utgitt i hundreogfjørten versjoner. Gleder meg selvfølgelig, men klarer fint å vente. Så episode 3 på kino, og den var absolutt en verdig avslutning på serien. Jeg er en av de som synes episode 4-6 er best uansett Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ep III en verdig slutt på serien? Skjønner hva du mener, at det liksom er den siste filmen, men når det gjelder hvordan de er satt opp er det jo bare fortsettelsen. Bare litt priking fra meg. Jeg er en av de som synes episode 4-6 er best uansett Fint å høre. Synes det er så mange som synes de tre siste filmene er de beste. De er jo kjempebra som filmer generelt, men som Star Wars liker jeg dem ikke helt. Det er alt for mange huller synes jeg, og det føles så jævlig mye ut som at den eneste grunnen til at Lucas lagde disse, var ikke for å gjøre ferdig sagaen, men for å tjene penger. Noe som dette med den nye, elendige humoren (Jar-Jar, m.m.) og den hyper-raske lyssverd-fektingen egentlig bekrefter. Nå skal han ikke ha en hærskare av Sci-Fi fans lenger, nå skal han ha hele verden til å forgude han, slik at han kan tjene desto mer penger. Sad but true. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hei! Nå er det ikke lenge til dvden til årets storfilm kommer, Star Wars Episode 3: Revenge of The Sith. Releasedato er 07.11. 5075898[/snapback] Var innom en Statoil stasjon på Forus i Stavanger for 30 min siden. Er rimlig overbevist om at jeg så Episode 3 stå i stativer der. Ble litt overrasket fordi jeg trodde at den ikke hadde kommet ut ennå. Kikket ikke nærmere på den. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Venter spent på at den kommer ut, da er samlinga mi komplett. Da har jeg samtlige seks filmer. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) CDON NO Hei ****** Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2 hverdager Det som er levert er følgende: -------------------------------------------- 1 st 2010585 DVD - Star Wars: Episode 3 - Revenge of the Sith (2 Disc) (NO) -------------------------------------------- Følgende produkter er dessverre fortsatt restnotert men sendes til deg så snart vi får dem på lageret : -------------------------------------------- 1 st 2011336 DVD - Klodenes kamp (1 Disc) (NO) -------------------------------------------- [Edit] Lagt til quote tag og litt OT [OT] From: [email protected] <[email protected]> Reply-To: [email protected] To: *****@gmail.com @bounce.noname4us.com ? Endret 3. november 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har kjøpt den første triologiboksen og kjem til å vente på den siste i ein eigen boks Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Fikk DVDEN i dag Så da har jeg sett igjennom hele ekstra disken Nå må jeg vente til Søndag for å se filmen - da skal jeg og noen venner se den i kronologisk rekkefølge - 1-6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå