RimArt Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 hei.. I dag oppdaget jeg at en av pc ene mine oppførte seg litt rart. Det som var, var at den restartet selv ver gang noen rørte på musen. Fikk verken noen feilmeldinger eller noe. Så etter at den slo seg av å skulle slå seg på så kom det ikke noe på skjermen selv om skjermen var på. Jeg har nå prøvd å starte den på nytt hele tiden, men skjermen kommer ikke på. Har også prøvd en annen skjerm å fikk den heller ikke på. Så det er ingen skade med skjermen. Er det noen som vet hva grunnen til dette kan være ? PC'en: AMD 1500+ HK ...... (ikke helt sikker) Ati Radeon 9600SE 2x512 DDR ram. 450 W PSU Takker for alle svar Lenke til kommentar
MsFoster Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) hmm....har hendt at jeg har stappa inn musa i tastatur ingangen..da funker ikke skjermen....sjekk:P Dersom du ikke har rørt no har jeg ikke peiling... Endret 29. oktober 2005 av MsFoster Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 prøv å bytte skjerm kort (teste eit anna). Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) kan det være noe feil med hovedkortet ? Endret 30. oktober 2005 av RimArt Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har prøvd begge deler men ingen av dem hjelper. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) kan være brudd i museledningen. Endret 12. november 2005 av magfa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå