tobbesen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg trenger en ny tlf. den skal være 3g. jeg har funnet ut at z500 og sxg75 er mest attraktive for meg.... hvem skal jeg velge, og når kommer sxg75 ut?? takker fr alle svar Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg trenger en ny tlf. den skal være 3g. jeg har funnet ut at z500 og sxg75 er mest attraktive for meg.... hvem skal jeg velge, og når kommer sxg75 ut?? takker fr alle svar 5075820[/snapback] Uten tvil Siemens SXG75! Slår Z500 på alle punkter, og har i tillegg GPS. (Noe som kan bli mer brukt enn du kanskje tror...) Den har jo f.eks. 2mpx kamera... Er også svært kjapp i menyene. Til og med på pris er SXG75 det beste valget. Er ikke sikkert når den kommer på lager, men jeg tipper slutten av november/starten av desember. Utseendemessig synes jeg SXG75 er stilig. Det er kanskje en smakssak. Z500 er klapptelefon, vet ikke om det er viktig for deg? Uansett, SXG75 er den telefonen som gir desidert mest for pengene per dags dato. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå