31137 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Sitt i samme nettverk som bruttern, og jeg driver å laste ned 12gig for øyeblikket. Problemet er at han vil spille WOW og får 1000ms i ping eller det nå er. Vil det lønne seg å åpne en port på routeren for WOW? Medfører dette noen risiko egentlig? Har selv åpnet for nedlastningsprogrammet jeg bruker... Edit: Noen som vet hvilken port dette er? Er en Netopia 3357 router.. (Cayman 3300 serien) Endret 29. oktober 2005 av 31137 Lenke til kommentar
steveak Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 :!: Du må sikkert gi ham mer båndbredde - mao. redusere din egen nedlastingshastighet. Hos meg funker onlinespilling/pingingen heller dårlig dersom madammen sitter og surfer/laster ned samtidig - selv om jeg har egne porter åpne. Pingen lider naturlig nok da det ikke er noe båndbredde igjen...Det eneste som hjelper er at jeg setter ruteren min til å begrense hennes hastighet ned til rundt halvparten - da går det greit. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Prøv www.netlimiter.com Genialt program hvor du kan begrense programmene til å bare bruke så å så mye båndbredde, feks du kan begrense Internett explorer til å bruke feks 100Kb/sek istedenfor å ikke ha noen begrensing.. Bruk dette programmet til pingen til Broren din går ned Lenke til kommentar
31137 Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Prøv www.netlimiter.com Genialt program hvor du kan begrense programmene til å bare bruke så å så mye båndbredde, feks du kan begrense Internett explorer til å bruke feks 100Kb/sek istedenfor å ikke ha noen begrensing.. Bruk dette programmet til pingen til Broren din går ned 5075843[/snapback] Hehe.. lastet det ned for 5 min siden, men det jeg egentlig lurte på var om det var noe å hente på å åpne porter til WOW?? Det hjalp faktisk litt på BitComet, og alle monner drar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå