Ikkeibruk Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hei. er det noen som vet en kode hvordan man kan intigrere Real eller Windows media playeer til en php side? (eller kanskeje flash?) Hvert fall skal media playeren vise WMP filer og MP3! Endret 29. oktober 2005 av mr.henka Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er vel <object> som skal brukes til det, hvis ikke jeg tar helt feil. Uansett vil jeg anbefale å heller legge videofilen til vanlig nedlasting. Slike integrerte videospillere er ekstremt upålitelige. Virker ofte kun i IE. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Anbefaler å legge inn lyd/video-filer i en Flash-fil. Da er lyd/video-filene greit beskyttet mot kopiering, og Flash støttes av de fleste nettlesere (som jeg vet om) Lenke til kommentar
simenss Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Men dette har vel fint lite med PHP å gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Som sagt ovenfor, dette har ingenting med PHP å gjøre desverre og dette er en feilpost så den stenges desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg