aaabbb666 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei! Noen av dere som har denne mp3 spilleren? Hva synes dere om den? Hadde vært fint om dere kunne kommet med ris og ros om den mvh Mads Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Har ikke den personlig, men en i klassen har den. Eg personlig synes menysystemet er litt rotete (i forhold til iPod Nano'en min som er en drøm). Men i følge han så er den meget adekvat (fullgod, nøyaktig), mange forskjellige bassinnstilinger har den, men som dessverre senker lyden litt om du bruker headset. Han synes touchscreen'en er deilig, men softwaren kan være litt rotete i begynnelsen (men utrolig simpelt etterhvert). Ros - Touchscreen - Relativt god lyd - Mange bassinnstillinger Ris - Litt rotete menysystem - Software -Jar Endret 29. oktober 2005 av Jarek Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Bruker den selv. Ros: Utrolig tøft designTouch screen Stor kapasitet God batterilevetid Enkelt menystyring (lærer den fort) Støtter ID3 tags Lett å oppdatere firmware Støtter playlister,( m3y filer) Mange equalizer innstillinger ris Henger av og til. Må resette. Litt lav lyd, kommer ny firmware som øker den. Må bruke m:Trip software for å laste inn musikk, playlister ol. Dårlig websider Endret 30. oktober 2005 av tulling03 Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Takk for svar. Har forresten kjøpt m:robe nå, og er veldig fornøyd med den så langt. Lenke til kommentar
espen_s Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Noen andre som har problemer med FW-oppdatering? Jeg kan kun oppdatere til 2.12, prøver jeg å oppdatere til noe nyere så henger den seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå