ssswopp Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 jeg tenkte på å kjøpe meg kabelstrømper til datan, så fikk jeg plutselig ideen at jeg kanskje skulle kjøpe meg kabelstrømper til rommet og.. ha strømpene over ledningene ved datan.. men går d ann?? eller trenger jeg uv lys får å få den fete effekten ved kabelstrømper?? tenkte på de her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CSK80UVRD tenkte og kjøpe en/noen sånne lys da.. så d går vel da?? siden d her er uv lys d og.. http://www.tabs.no/storefront.php?pid=6776...c2=3638&c3=6784 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det går flott å ta kabelstrømper på ledningene på rommett ditt, Men du bør tenke på at di kanskje blir litt korte. Så kjøp flere pakker! Skal du ha UV-kabelstrømer må du haUV-lyd for å få den "fete" effekten, ja. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 for å få den glødende effekten må du nok ha uv lys, det er nok bare tull for deg å ha uvlys i rommet (husk at alt hvitt vil lyse som fy hvis jeg ikke husker feil). Det å ha strømper på ledningene utenfor er også upraktiskt hvis du samler flere ledninger i en strømpe og skal flytte pcn etterpå Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 for å få den glødende effekten må du nok ha uv lys, det er nok bare tull for deg å ha uvlys i rommet (husk at alt hvitt vil lyse som fy hvis jeg ikke husker feil). Det å ha strømper på ledningene utenfor er også upraktiskt hvis du samler flere ledninger i en strømpe og skal flytte pcn etterpå 5075756[/snapback] Hvor skal han ellers ha Uv.lys da? Yv.lyd i rommet vil jo lyse opp kabelstrømpene! Så lenge det er mørk da... Sikker på at han ikke mente kabler til lyd og slik? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 for å få den glødende effekten må du nok ha uv lys, det er nok bare tull for deg å ha uvlys i rommet (husk at alt hvitt vil lyse som fy hvis jeg ikke husker feil). Det å ha strømper på ledningene utenfor er også upraktiskt hvis du samler flere ledninger i en strømpe og skal flytte pcn etterpå 5075756[/snapback] Hvor skal han ellers ha Uv.lys da? Yv.lyd i rommet vil jo lyse opp kabelstrømpene! Så lenge det er mørk da... Sikker på at han ikke mente kabler til lamper og slik? 5075776[/snapback] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 for å få den glødende effekten må du nok ha uv lys, det er nok bare tull for deg å ha uvlys i rommet (husk at alt hvitt vil lyse som fy hvis jeg ikke husker feil). Det å ha strømper på ledningene utenfor er også upraktiskt hvis du samler flere ledninger i en strømpe og skal flytte pcn etterpå 5075756[/snapback] Hvor skal han ellers ha Uv.lys da? Yv.lyd i rommet vil jo lyse opp kabelstrømpene! Så lenge det er mørk da... Sikker på at han ikke mente kabler til lyd og slik? 5075776[/snapback] yvlyd? jaha? Tror vi begge er inpå hva han mener, etter det jeg skjønner skal han ha det på de fleste utvendige kabler. Men iallefall jeg har lyset på i rommet når jeg spiller pc, noe som ødelegger effekten. Uansett vil det etter min mening bare bli rot og styr med å kable utstyret (kontakene må vel av på de fleste kablene og loddes på igjen etc) Men er du virkelig lysten på å gjøre dette så finnes det sikkert uvmaling du kan male kablene med, eller du kan bruke uvtusj på dem. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) hva i allverden er den yv.lyd tingen dere snakker om?? tar d en gang til jeg om dere ikke skjønnte d.. skal kjøpe kabelstrømperfor å ta over strømkablene osv.. og for å få den fete effekten så må jeg jo ha uv-lys.. så da tenkte jeg på det lyse jeg la ut på første post.. EDIT: der sa du d Admin'c tenkte ikke på at jeg måtte ta av alt får å ta på strømpene jeg.. men en sånn uvtusj er vell kanskje tingen da.. men jeg må vel ha uvlys for tusjen å!? og hvordan funker den tusjen på svarte ledninger?? Endret 29. oktober 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hahahaha, Skulle trykke Edit, så trykket jeg feil og trykket Quote! Men det jeg mente: er det Lamper og slikt du skal sleeve eller kablene bak PCen? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hahahaha, Skulle trykke Edit, så trykket jeg feil og trykket Quote! Men det jeg mente: er det Lamper og slikt du skal sleeve eller kablene bak PCen? 5075818[/snapback] det er f.eks ledninger til lamper osv.. til tv.. alt som har ledninger.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hahahaha, Skulle trykke Edit, så trykket jeg feil og trykket Quote! Men det jeg mente: er det Lamper og slikt du skal sleeve eller kablene bak PCen? 5075818[/snapback] det er f.eks ledninger til lamper osv.. til tv.. alt som har ledninger.. 5075823[/snapback] Det vil fint gå det. Bare ikke sleeve sammen ting som du flytter på. Det mye arbeid vil det også bli. Endret 29. oktober 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hva faen feiler internettet mitt? Får jo dobbelposter hele veien. Endret 29. oktober 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva faen feiler internettet mitt? Får jo dobbelposter hele veien. 5075880[/snapback] hmm..nei?? men tror jeg heller satser på en uv-tusj eller uv-maling.. pga. gidder ikke alt d rote med å ta av ting på ledningene for så å feste d på igjen etterpå.. men hvordan funker uv-maling/uv-tusj på svarte ledninger?? og, dere vet vel ikke om noen andre uv-lys som jeg kan bruke?? blir kanskje litt voldsom den der.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 UV lys er ikke spesielt lurt på rommet dit. 1. Det er et ganske dårlig lys, og øynene dine vil over tid bli dårlige. 2. UV lys over lang tid i lange perioder er ikke så alt for bra for kroppen. 3. Alt hvitt vil gløde, noe som du fort blir lei av. Dette inkluderer også sed, så pass på! Hvilken overflate du bruker UV mailing eller tusj på har lite å si. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 UV lys er ikke spesielt lurt på rommet dit. 1. Det er et ganske dårlig lys, og øynene dine vil over tid bli dårlige. 2. UV lys over lang tid i lange perioder er ikke så alt for bra for kroppen. 3. Alt hvitt vil gløde, noe som du fort blir lei av. Dette inkluderer også sed, så pass på! Hvilken overflate du bruker UV mailing eller tusj på har lite å si. 5082005[/snapback] hihi.. ja, men da gidder jeg ikke å kjøpe sånn lys ass.. det er uansett ikke så viktig..(egentlig ikke viktig uanset) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tenkte på å sette kabelstrømpe på link kabelen min, så kjenner jeg den igjen på lan.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tenkte på å sette kabelstrømpe på link kabelen min, så kjenner jeg den igjen på lan.. 5086095[/snapback] Det er en utrolig god tin å merke kablen sin på større lan! Det å finne din kabel bladt 23 andre på en switch er nærmest umulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå