cbs77 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Kjøpte nettopp 2x1GB DDR400 fra Patriot. Har sterke mistanker om feil i minnet. Er det mulig å bruke en brikke om gangen for å se om den er defekt, eller må dual ram kjøres dual? Problemet er at maskinen kan ikke rebootes eller avsluttes ved å bruke startmenyen. Når jeg trykke skru av, blir skjermen svart, men vifter går fremdeles. Når jeg prøver å starte på nytt så henger maskinen seg på starter på nytt skjermen. Får også hakkete grafikk på Battlefield 2, noe som ikke burde skje siden jeg har AMD 3800x2 og Nvidia 7800GTX. Som info bruker jeg ASUS SLI Premium hovedkort Endret 29. oktober 2005 av cbs77 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja det skal gå greit å bruke en av brikkene. Når du kjøper dual-ram, så er de testet og garantert at de kan kjøres i sammen. men også alene.. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Takker, da blir det en enkelt å teste hvilken minne som er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå