Bertelsen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Min startmeny har ikke XP looken lenger, dette skjedde plutselig en dag.. Har på Luna themet, og jeg har slått på "Adjust for best apperance" i Performance options. Men menyen er likens som classic, men den er hvit og ikke grå.. Noen som vet hva som er feil..? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er " Bruk visuelle effekter på vinduer og knapper" aktivert i den listen der? Du finner den helt nederst i listen... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jepp, når jeg skrur den av blir startmenyen og vinduene gråe, men når jeg skrur den på igjen blir de hvite.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Prøvd å veksle mellom Luna og klassisk stil? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jepp, funker ikke det heller. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Prøv å overskrive Luna theme i c:\windows\resources\themes med denne: http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/Resources.zip edit: Du må sikkert velge klassisk stil når du overskriver. Ellers vil du nok få en feilmelding om at filen er i bruk. Endret 29. oktober 2005 av TCi Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Det gikk ikke heller.. Tror jeg bare går over til å bruke 64 bit xp på fulltime nå, har den på en annen partisjon, men tusen takk for at du prøve og hjelpe meg TCi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå