herzeleid Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=459851&hl= Startet denne tidligere, noen andre som vil ta opp diskusjonen i gjen. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg vil bare si at ut i fra dine svar på enkelte poster i den tråden, så virker du for meg som en ignorant, kynisk og trangsynt person. Angående diskusjonen: Personer som du kaller nerder er gjerne folk med en stor interesse for en ting, noen spiller dataspill, andre bygger programmer som du sitter å bruker i dag. Jeg tror, og vet, at slike folk som faktisk gjør noe ute av tiden sin er de som faktisk blir noe. Må også si at din verden virker veldig svart/hvit. Du sier indirekte at det finns 2 typer; "nerdene" og "resten" hvor "resten" bruker ungdommen sin til å feste, mens nerdene gjør som de vil forran en pc. Du har tydeligvis ikke innsett at mennesker er forskjellige, og at folk har forskjellige interesser. Selv om en person kan skrive et opperativsystem, så betyr ikke det direkte at den personen har manglende kunnskap om hvordan man opptrer sosialt, ei betyr det at personen aldri var ute å festet i sin ungdomstid. Bare fordi en person drar på et større lan, betyr ikke det at personen er skittet, svett og uhygenisk. Og bare fordi en person er ute å fester og tilbringer mye tid sammen med sine venner utenfor sitt eget hus, betyr ikke at den personen aldri har kommet til å likt seg på et lan, ei betyr det at den personen er bedre enn noen andre. Ser heller ikke hvordan du kan dra en konklusjon på at samfunnet ser ned på "nerdene". Om du fortsatt har det synet, syns jeg du skal vokse opp og faktisk se deg litt rundt. Verden er ikke slik den var på ungdomsskolen eller V.G.S. Om lan er teit? Ser ikke helt hvorfor det er topicen i tråden din.. Du raker jo kun ned på de personene som deltar på et lan. Jeg har vært på et større lan, og må si det har vært veldig sosialt. Jeg ble kjent med folk som hadde samme interesse som meg, jeg spilte mye, chattet mye og gikk rundt å snakket med andre folk. Lan er ikke teit, det er kjempeflott. Et lan sammler folk. Og om du syns at ordet party er et ord som tilhører de som fester mye.. Vet du hva det betyr? Spør din gode venn Clue. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 LAN er som smoothie sier, et flott tiltak. Det bringer folk som er interessert i data sammen. Jeg har vært på ett og annet LAN, selv om det ikke blir så ofte at det gjør noe. Men jeg er likevel ute og drikker hver helg.. det er ikke nødvendigvis noen forbindelse der. Hvorfor skulle man være mindre sosial om man er med på sosiale treff slik som LAN? Du driter deg på leggen guttunge. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er jo mange som foretrekker å sitte foran skjermen hele tiden, og kommuniserer det de trenger ved hjelp av mobil/msn o.l. Når det da blir en mulighet for disse å gjøre dette samtidlig som man er sosial, så hvorfor ikke gjøre det liksom? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 herzeleid er ikke kynisk. Han er en naiv guttunge som mangler selvinnsikt. Hva gjør du på fest, herzeleid? Hvorfor går du på fest? Hva er formålet med fest? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 herzeleid er ikke kynisk. Han er en naiv guttunge som mangler selvinnsikt. 5083850[/snapback] Word, han vet ikke helt hva han snakker om nei. 12 år? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) HVORFOR! Hvorfor går jeg glipp av slike tråder Missa den der med boybandet og.. Dette her blir ikke det samme..Kjipt. Endret 31. oktober 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 herzeleid må være en sånn soss/keeg person som ingen liker! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 herzeleid må være en sånn soss/keeg person som ingen liker! 5084965[/snapback] Nå tøver du. En soss kan henge like mye foran dataen som en annen. Keeg er en annen ting Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 WTF!! Lo så jeg grein når jeg leste denne posten! Du vet svært lite om LAN gutt! Jeg personlig har kun vært på LAN 2 ganger og jeg sier; aldri mer! Ikke fordi folka der var usosiale "nerder", men rett og slett fordi jeg ikke greier å sitte så lenge foran en skjerm, holder med maks 2 timer! Uansett, på di LANa jeg var på var det bare folk som til vanlig er "normale", dvs for deg feste og har det kosligt! Det var til og med jenter der, fine jenter! oy oy, det hadde du ikke trodd... så ta deg en bolle gutt for du sriver om noe du ikke har greie på (har du foresten vert på et LAN-party) Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 herzeleid er ikke kynisk. Han er en naiv guttunge som mangler selvinnsikt. 5083850[/snapback] Jeg vil heller kalle han tragisk og trangsynt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 "Herzeleid sint eine troll ?" Lenke til kommentar
Decline Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er det bare min erfaring at jenter som har et fint, over gjennomsnitts utseende LANer? Mens mindre pene jenter ikke gjør det? Isåfall, hva sier det deg herzeleid? Jeg mener, om du er i stand til å tenke så langt? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) jeg lurer på om vår alles kjære 'Herzeleid' holder til på Vgs, eller ungdomsskolen. jeg kjenner igjen disse meningene hans fra den tiden da jeg gikk der. der hadde en gjerne "nerdene" og "resten", og er rimelig sikker på at det er sånn den dag i dag. men det fine at at disse gruppene ikke eksisterer når en blir litt eldre, og kommer inn på et universitet eller høyskole. alt er så mye bedre her Epz. Endret 1. november 2005 av EpziloN Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Når noen andre i IKT klassa eller på LAN kaller meg for en nerd fordi jeg kanskje veit mye om data blir jeg skikkelig stolt. Ja, jeg er på fester og er ute med venner. Enkelt og greitt fordi det er bedre å være en nerd som er flink på skolen, ganske sosial og ha peiling på data og annet teknisk en å gi blanke i det meste inkludert skolen og ha ett høydepunkt i uka, nemlig å drekke seg full og ikke huske en dritt dagen etterpå. Dessuten tror jeg herzeleid er en liten dritstøvel som ingen på skolen liker og har for høy mangel på IQ for å forstå seg på interessene til andre. innse det herzeleid visst du tør å svare, denne diskusjonen har du tapt. Rune Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tenkte jeg kunne starte en diskusjon rundt dette temaet. No offence assa men: Personlig synes jeg større lan parties er noe så helt jævlig teit! I det hele tatt å kalle det party er jo helt teit, en gjeng nerdete svette gutter som jenter omtrent er redde for som sitter og kliner seg til skjermen er jo bare så lite party at det er helt morsomt. Greit, dere har det sikkert fett men kan dere ikke kalle det noe sånn som nerdesamling eller taperforening og ikke misbruk "våre" ord til deres skitne bedrifter Skal i allefall holde meg unna slikt. en tig er å spille litt en gang i blant men når det tar helt overhånd blir det bare patetisk. kanskje disse ordene vill redde noen ut av nerdeknipen men de fleste blir vell bare sinte, men det er jo gøy da. Noen ganger er det bedre å holde kjeft og la andre tro at du er en idiot enn å skrive et innlegg som beviser det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Han går med FUBU-klær og har kjettinger rundt seg. Han liker også å danse på hodet rundt og rundt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Han går med FUBU-klær og har kjettinger rundt seg. Han liker også å danse på hodet rundt og rundt. 5090516[/snapback] Nei fydda! Han har vel ikke en slik mobiltelefon også ? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Han går med FUBU-klær og har kjettinger rundt seg. Han liker også å danse på hodet rundt og rundt. 5090516[/snapback] Nei fydda! Han har vel ikke en slik mobiltelefon også ? 5090734[/snapback] Jeg er nermest 100% sikker på at han har en digital klokke! Digitale klokker vet jo alle er noe av det beste som finnes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg