Gå til innhold

Bra tilbud på en Ipaq?

Christian86

Anbefalte innlegg

HP Ipaq4150 med wlan. og TomTom3 m/bluetooth GPS Selges.

Jeg har en HP Ipaq med bordlader, Aluminium beskyttelsesdeksel/hus, og lader. Samt Bluetooth GPS og Tom Tom 3 SW med kart for Skandinavia. Tom Tom pakken er i eske, med CD, instruksjoner osv. Jeg kan sende med posten bedriftspakke.

DET FØLGER MED 1Gb MINNEKORT ,aktiv Brodit bilholder og dokkingstasjon/bordholder m synkroniseringskabel og lader.

Selges 3000.-

jeg har lyst å kjøpe den, men lurer på om folk her syns det er for dyrt?

Aldri vært tatt ut av huset og ca 1,5 år gammel. Kjøpt bedrift fra Idedata.

kommentarer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HP Ipaq4150 med wlan. og TomTom3 m/bluetooth GPS Selges.

Jeg har en HP Ipaq med bordlader, Aluminium beskyttelsesdeksel/hus, og lader. Samt Bluetooth GPS og Tom Tom 3 SW med kart for Skandinavia. Tom Tom pakken er i eske, med CD, instruksjoner osv. Jeg kan sende med posten bedriftspakke.

DET FØLGER MED 1Gb MINNEKORT ,aktiv Brodit bilholder og dokkingstasjon/bordholder m synkroniseringskabel og lader.

Selges 3000.-

jeg har lyst å kjøpe den, men lurer på om folk her syns det er for dyrt?

Aldri vært tatt ut av huset og ca 1,5 år gammel. Kjøpt bedrift fra Idedata.

kommentarer?

5075473[/snapback]

Hmmm.... jeg synes nok at den er litt dyr.

Jeg sitter med en splitter ny ipaq 6515 også kjøt via Idedata, denne betalte jeg 4.700 for (da med videreføring av bedriftsabonnementet mitt.

Jeg ville nok gitt maks 2.500,- for den... helst mindre. Evt. hadde jeg kjøpt meg en ny en ;)

Jeg er kjempe fornøyd med kjøpet mitt av en ipaq i alle fall, vidundermaskin :thumbup:

Endret av Stian.
Lenke til kommentar

Jeg betalte 2500,- for min HW6515 :D Nei, den var ikke tyvgods eller bindingstid :p HP kjørte tilbud til alle ansatte hos HP Business Partner :cool:

Med tanke på alt ekstra utstyr du får med (GPS, ekstra lader, minnekort, osv..) så er det ikke så urimelig pris, så fremst den er "pen i lakken", altså pent behandlet.

Ny pris:

Ipaq: ca 4500,-

Minnekort: ca 500,-

Bil holder: ca 400,- (orginal)

GPS: 300€ = 2200,- (TomTom5 med GPS)

Alu casing: Fant ikke noe pris i farten, men ca 500,-

Totalt: 8100,-

Siden det er brukt halverer vi prisen, altså 4050,- Hvis den da er pent brukt vil jeg si at du gjør et godt kjøp.

Edit: Leif

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...