Christian86 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 HP Ipaq4150 med wlan. og TomTom3 m/bluetooth GPS Selges.Jeg har en HP Ipaq med bordlader, Aluminium beskyttelsesdeksel/hus, og lader. Samt Bluetooth GPS og Tom Tom 3 SW med kart for Skandinavia. Tom Tom pakken er i eske, med CD, instruksjoner osv. Jeg kan sende med posten bedriftspakke. DET FØLGER MED 1Gb MINNEKORT ,aktiv Brodit bilholder og dokkingstasjon/bordholder m synkroniseringskabel og lader. Selges 3000.- jeg har lyst å kjøpe den, men lurer på om folk her syns det er for dyrt? Aldri vært tatt ut av huset og ca 1,5 år gammel. Kjøpt bedrift fra Idedata. kommentarer? Lenke til kommentar
Stian. Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) HP Ipaq4150 med wlan. og TomTom3 m/bluetooth GPS Selges.Jeg har en HP Ipaq med bordlader, Aluminium beskyttelsesdeksel/hus, og lader. Samt Bluetooth GPS og Tom Tom 3 SW med kart for Skandinavia. Tom Tom pakken er i eske, med CD, instruksjoner osv. Jeg kan sende med posten bedriftspakke. DET FØLGER MED 1Gb MINNEKORT ,aktiv Brodit bilholder og dokkingstasjon/bordholder m synkroniseringskabel og lader. Selges 3000.- jeg har lyst å kjøpe den, men lurer på om folk her syns det er for dyrt? Aldri vært tatt ut av huset og ca 1,5 år gammel. Kjøpt bedrift fra Idedata. kommentarer? 5075473[/snapback] Hmmm.... jeg synes nok at den er litt dyr. Jeg sitter med en splitter ny ipaq 6515 også kjøt via Idedata, denne betalte jeg 4.700 for (da med videreføring av bedriftsabonnementet mitt. Jeg ville nok gitt maks 2.500,- for den... helst mindre. Evt. hadde jeg kjøpt meg en ny en Jeg er kjempe fornøyd med kjøpet mitt av en ipaq i alle fall, vidundermaskin Endret 29. oktober 2005 av Stian. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg ville sagt den var billig, men jeg har ikke noe erfaring med Ipaq. Man får jo tross alt w-lan, tomtom,1GB minnekort, dockingstasjon, bilholder og en pda! 1Gb minnekort koster jo 800 kr for seg selv. Men hva vet nå jeg? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 husk aluminium hardcase og. Skal se på den til mandag. Regner med at jeg kjøper om det funker. Får med blåtann gps også Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg betalte 2500,- for min HW6515 Nei, den var ikke tyvgods eller bindingstid HP kjørte tilbud til alle ansatte hos HP Business Partner Med tanke på alt ekstra utstyr du får med (GPS, ekstra lader, minnekort, osv..) så er det ikke så urimelig pris, så fremst den er "pen i lakken", altså pent behandlet. Ny pris: Ipaq: ca 4500,- Minnekort: ca 500,- Bil holder: ca 400,- (orginal) GPS: 300€ = 2200,- (TomTom5 med GPS) Alu casing: Fant ikke noe pris i farten, men ca 500,- Totalt: 8100,- Siden det er brukt halverer vi prisen, altså 4050,- Hvis den da er pent brukt vil jeg si at du gjør et godt kjøp. Edit: Leif Endret 2. november 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 kjøpte den ikke hehe Endte med en Treo650 til 3300 kr og så blir det vel omlevering på z800i og heving, der regner jeg med å få lov til å velge 9100 med bedrifts 18mnder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå