joebush Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Alle har nok hørt om Aopen sin Mac mini klone. Det skal visst være tilgjengelig i butikk, men ordentlig spesifikasjoner er umulig å finne. Chipsettet (915PM tror jeg det skal være) har støtte for surroundsound og SATA disker bl.a. Likevel har jeg lest at denne boksen kun støtter PATA og det er mulig det er kun stereo lyd på den. Jeg kan derimot ikke være 100% sikker når jeg ikke selv har funnet speks'ene. Jeg lurer også på det med Trådløst. Hovedkortet har mini-PCI slot slik at man kan legge inn et kort, men hva med antenna? Følger den med? Hvis ikke, er det mulig å kjøpe utenom. Det er kanskje noen derute som allerede har skaffet seg en Mini PC fra Aopen. (Den med slot-in DVD) Noe feedback hadde vært kjekt. Jeg kommer nok til å ha den likevel, men jo bedre forberedt jeg er, jo lettere går det med bestilling og oppsett. Endret 29. oktober 2005 av joebush Lenke til kommentar
joebush Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Om dette er interessant kan dere se på denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå