Gå til innhold

Selger falske legeerklæringer - DN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer ikke som noen bombe...

Har letet en stund og fant endelig en "grei" fastlege...

Han var behjelpelig med en god attest når jeg skulle dimme og grei når det gjelder sykemeldinger..

Men når legen vil ha litt betalt for tjenestene sine så hopper hele norge av stolen.. hyklere.

Lenke til kommentar
kommer ikke som noen bombe...

Har letet en stund og fant endelig en "grei" fastlege...

Han var behjelpelig med en god attest når jeg skulle dimme og grei når det gjelder sykemeldinger..

Men når legen vil ha litt betalt for tjenestene sine så hopper hele norge av stolen.. hyklere.

5081431[/snapback]

Du er virkelig tøff som skamløst utnytter det liberale systemet vi har på denne fronten i dagens Norge.

"Litt betalt" vil altså si honorarer i 10.000-100.000-kroners-klassen?

Lenke til kommentar

hva er forskjellen på å utnytte og bruke en tjeneste? Noen fastleger er greiere enn andre.. Hva er galt i at jeg har funnet en lege jeg liker og som gir meg det jeg vil ha?

Hva skal en ellers med en lege hvis han ikke gir meg det jeg vil ha?

Verneplikt er galt. Og når jeg har en dårlig dag, trenger jeg en sykemelding..

Lenke til kommentar

Veldig mange leger har misbrukt med sykemelding. dvs at alle får den så lenge de spør pent nok.

Og nå har man klart å ta noen psykologer, men problemet her er at det er kriminelle som har klart å stikke seg unna og da er det med engang et problem. Trygdemisbruk derimot er greit.

Lenke til kommentar

Utnytting av systemet og trygdemisbruk er IKKE greit, bare så det er sagt.

Hvis alle skulle begynne å tyne systemet for alle mulige midler og goder ville hele samfunnet etterhvert kollapse.

Det er ikke greit at noen skal utnytte samfunnet så vi andre ærlige må betale for at andre skal ha det "greit". Hvis f.eks alle hadde begynt med forsikringssvindel ville de som bare ønsker trygget miste den tryggheten fordi de ikke lengre har råd til den. Hvis alle lever på trygd, da får ikke Norge økonomien til å gå rundt og alle mulige skatter og avgifter vil bli ustabile som F.

Hvis Norge ikke lengre har råd til å betale dagpenger eller hva nå enn det heter til de som virkelig er syke og er sykemeldt fordi alle andre også er sykemeldt, hva skal da skje med vårt høyt elskede land?

Jeg er uhyre lei av den utnyttbyråkratietmestmulig-ånden som lever blant folk flest.

Lenke til kommentar

ja verden er urettferdig. Men so what, ligger mulighetene til rette for det så vil eg utnytte systemet, har ingen moralske problemer med det. Norge er ikke ett høyt elsket land i min bok. eg driter i norge. Og nei hadde alle utnyttet fastlegen sin og oppnådd fordeler så hadde ikke norge kollapset, Reglene og rutinene hadde blitt innstrammet og skjerpet lenge før det ville skje.

Det er greit å syte å klage i politikken og at folk prøver å grabbe til seg mest mulig ressurser gjennom politikkenn, korporative kanal, medie kanalen etc. Men når eg benytter meg av muligheter i byråkratiet som ligger der nei da er det plutselig så gale..

Det handler ikke om hva jeg kan gjøre for Norge, men hva norge kan gjøre for meg.. Slutt å yt, begynn å syt :)

kanskje eg skal ta de 2 utsagnene som signaturen min her på forumet.

Lenke til kommentar
Men når eg benytter meg av muligheter i byråkratiet som ligger der nei da er det plutselig så gale..

5083236[/snapback]

Hmmm, ja la oss se. Løgn, misbruk og ulovlige aktiviteter ("benyttelse av muligheter" iflg. deg ) hva i all verden kan være så galt med det? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...