edge Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Syntes dette var litt gøy jeg Såklart ikke for politimannen, men.. Lenke til kommentar
Lindholmer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe, kan se det for meg Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 haha ser for meg politimannen løper som faen, med mannen med i ryggen med bare underbukser og en ljåen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 HA,HA... nei nå var jeg fæl, stakkars politi mann Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Så utrolig bra. Ler så jeg får vondt i magen. ^^ Noen burde ha filmet det! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Sier bare hvor idiotisk det er at norsk Politi ikke skal ha lov til å bære våpen. Måtte ikke nødvendigvis vært pistol, men en tazer (sånn det skrives?) kunne vært jævli lurt å hatt, spessielt i denne kinkige situasjonen.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Sier bare hvor idiotisk det er at norsk Politi ikke skal ha lov til å bære våpen. Måtte ikke nødvendigvis vært pistol, men en tazer (sånn det skrives?) kunne vært jævli lurt å hatt, spessielt i denne kinkige situasjonen.. 5097705[/snapback] Ja du sier noe Tazer? Hva er det? Batong eller noe? Lenke til kommentar
Lindholmer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Ja du sier noe Tazer? Hva er det? Batong eller noe? 5097920[/snapback] Det er sånn strømpistol ting med nok volt til å slenge folk i bakken Endret 2. november 2005 av Lindholmer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ja du sier noe Tazer? Hva er det? Batong eller noe? 5097920[/snapback] Det er sånn strømpistol ting med nok volt til å slenge folk i bakken 5097951[/snapback] Syntes å høre en gang at slike var ulovlige. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vet amerikansk politi bruker slike. Dessuten tror jeg privatpersoner kan ha slike også, i og med de ikke dreper. Bare som selvforsvar, akkurat som med pepperspray. Men virker litt teit at hvem som helst kan gå og kjøpe seg en tazer.. Noen som vet om det er lov osv i Norge? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vet amerikansk politi bruker slike. Dessuten tror jeg privatpersoner kan ha slike også, i og med de ikke dreper. Bare som selvforsvar, akkurat som med pepperspray.Men virker litt teit at hvem som helst kan gå og kjøpe seg en tazer.. Noen som vet om det er lov osv i Norge? 5099813[/snapback] En Tazer kan sikkert gjøre nok skade om en bruker den "rett" Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Tror du er rimelig ferdig om noen setter en tazer i hue på deg 10000 volt gjør jævlig vondt, men den har "bare" 4.5 milli-ampere, og 7 er grensen for hvor mange milli-ampere ved hjertet det kan være før du dør.. det har jeg sett på mythbusters( ). Du kan få en million volt i deg ved 5 milli-ampere, men det dreper deg ikke.. Selv om hjernen din mest sannsyndlig blir toast(er kansje ikke greit å leve da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mythbuster`s rocker! Har ikke Discovery lengre Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Skulle ønske noe sånt hendte her også en deg Skjer jo aldri noe her Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Skulle ønske noe sånt hendte her også en deg Skjer jo aldri noe her 5103181[/snapback] HA, HA... :!: Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Visste dere forresten at personer som skal ha tillatelse til å bære pepperspray må eksponeres for den først? Jeg mener, hvor latterlig er ikke det? Man trenger ikke å skyte seg selv i foten for å skjønne at en revolver eller pistol kun skal brukes i nødverge. Likledes trenger man ikke å eksponeres for pepperspray for å skjønne at det gjør helvetes vondt. 5105204[/snapback] Jøss Godt det ikke erså nødvendig med slikt her :!: Du: <<Trenger en tazer!>> Expeditøren: <<Her er en.>> Du: <<Hit med den!>> Expeditøren: <<Greit, men først...>> *fzzzzzt* Du: <<ARGHHH!>> :!: Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Vet amerikansk politi bruker slike. Dessuten tror jeg privatpersoner kan ha slike også, i og med de ikke dreper. Bare som selvforsvar, akkurat som med pepperspray.Men virker litt teit at hvem som helst kan gå og kjøpe seg en tazer.. Noen som vet om det er lov osv i Norge? 5099813[/snapback] I Norge er det slik at man ikke har lov til å bære våpen for å være forberedt på å eventuelt måtte forsvare seg selv. Dersom man kommer ut for en livstruende situasjon, er det meningen at man skal tilkalle politiet for å få hjelp. Forsvarsvåpen som f.eks. tazer og pepperspray, som ikke er dødelig eller spesielt skadelig, men som i prinsippet kan utgjøre forskjellen mellom liv og død for offeret, likestilles med andre våpen som f.eks. kniv og revolver her i Norge, som vanligvis gir alvorlige skader eller dødelig utfall. Alle disse går under våpenloven, og overtredelse av denne loven er straffbart. Man kan vel ikke forvente noe annet enn et forbud av en stat hvor organet som bekjemper kriminalitet døgnet rundt, 365 dager i året, må søke om å bevæpne seg med annet enn batonger og pepperspray. Visste dere forresten at personer som skal ha tillatelse til å bære pepperspray må eksponeres for den først? Jeg mener, hvor latterlig er ikke det? Man trenger ikke å skyte seg selv i foten for å skjønne at en revolver eller pistol kun skal brukes i nødverge. Likledes trenger man ikke å eksponeres for pepperspray for å skjønne at det gjør helvetes vondt. 5105204[/snapback] Dvs. kvinner som ofte går ute i byen om kvelden og er i fare for å bli voldtatt er nødt til å sprute slik guffe i egne øyer for å kunne bære med seg en slik i tilfelle noe skulle skje? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Dvs. kvinner som ofte går ute i byen om kvelden og er i fare for å bli voldtatt er nødt til å sprute slik guffe i egne øyer for å kunne bære med seg en slik i tilfelle noe skulle skje? 5106884[/snapback] Høres slik ut. Litt rart, men det er vel for å få respekt for spray'en, og ikke spraye i villdensky. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå