ovinn Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hallo! Falt over denne testen av et NZXT Lexa kabinett! Syns det så ganske stilig ut jeg men, hva syns dere? Linker: Test1 Test2 Bilder: Front: USB, Audio, Firewire: Bak Bærereim Sidedør LCD-Display Oversikt: Endret 29. oktober 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det ser greit ut, men jeg liker stilrene kabinetter. Leste testen og den skårer ganske høyt når det gjeller termiske egenskaper, noe som er bra og det er jo MANGE vifter allerede i det . Det er litt støy i det ifølge testen HW har gjort med dette gjør ikke noe vis du bare skal bruke den som spill data og ikke ha den på om natta! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja fine terminske egenskaper ja. Er jo bare å bytte ut viftene Ved første øyekast syntes jeg det ikke så så kult ut, men når jeg fikk sett etter var det egentlig litt kult, er liksom litt "uoriginalt" Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja, har du råd er det bare å bytte ut viftene Ser ganske bra ut, uoriginale kabinetter som få har vekker også oppmerksomhet ved LAN :-P Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Extremt fett kabinett det der! tror ikke du vil bli skuffet! Veldig stilrent! men er det noen som tenker så nyskapende i spillverdenen?Neida..... Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det ser greit ut, men jeg liker stilrene kabinetter. Leste testen og den skårer ganske høyt når det gjeller termiske egenskaper, noe som er bra og det er jo MANGE vifter allerede i det . Det er litt støy i det ifølge testen HW har gjort med dette gjør ikke noe vis du bare skal bruke den som spill data og ikke ha den på om natta! 5075603[/snapback] Regner med at du mente å si litt orginalt? Altså litt nyskapende, litt annerledes. Syntes det ser for plastikk ut jeg. Bytta ut plastikken med aluminium så snakker vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå