Samcki Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Får se om post og teletilsynet godtar dette. Tror at faktisk de må kunne levere tidene innen en tid og at vi som forbrukere skal kunne reklamere på det. Det er jo tross alt en tjeneste vi betaler for. Edit: Vanlig sær leif Endret 2. november 2005 av Samcki Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Som ivrig pc bruker kjøper jeg ganske mye datadeler på nettet og min observasjon er følgende mht posten: hvis de hadde konsentrert seg på pakker og brev, skillt ut postBANKEN som et eget konsept og droppet alt dilldallet som cder, dvdfilmer osv. da hadde vi kanskje fått et bedre postvesen. 5094375[/snapback] Sjokkerer det deg om jeg kan avsløre at Postbanken er en del av DnBNOR-konsernet, og at konsument-delen av Posten har fint lite å gjøre med logistikk-delen, som vel er den du klager på (jf. jamringen om postbutikk-varene)? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Synes posten gjør en konge jobb jeg. Flinke å hyggelige, men så pleier det ikke være så ofte at jeg trenger pakkene mine på dagen heller. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Det som irriterer meg grenseløst med Posten er at de ikke har noen tilbud for sending av småvarer. Før var Rekommandert brev et godt alternativ, som hadde en god pris, og forsikring for 5000, men så økte de prisen med 25%, og reduserte forsiringen med 500% Nå er situasjonen den at jeg må bruke Vanlig A-post, og ha egen forsikringsordning. Servicepakke er dyrt og tregt, og dessuten enda dyrer hvis det skal forsikres for over 1500kr. Endret 3. november 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå