xmanx Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei Jeg bruker i dag Norek som leverandør for dataproduktene jeg kjøper til mitt firma. Nå synes jeg de begynner å tape seg i service og leveringsnøyaktighet. Jeg har også hatt problemer med mange DOA produkter. Selv om Norek ofte fikser problemene tar dette tid. Jeg lurer på om noen har bra erfaringer med andre distributører i Norge. - John Arne Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Eg bestiller både frå Norek og www.hattelco.no (psdata) har i tilleg ein konto på www.itegra.no men har ikkje handla der endå så eg veit ikkje kor dei ligg på pris og service Lenke til kommentar
xmanx Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg hadde også en konto på hattelco. Men da jeg sammenlinget prisene på standardprodukter mellom Hattelco og Norek var Hattelco gjennomsnittelig mye dyrere enn Norek. Derfor har jeg kuttet ut å bruke Hattelco. - Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har gode erfaringer med Actebis. De sender kjapt, men utvalget er ikke like spenstig som hos f.eks. Norek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå