Gå til innhold

Lage dokumentar om psykisk helse!

Anbefalte innlegg

Igjennom skolen har vi alle fått mulighet til å være med i en "konkurranse". Nemlig lage en dokumentar på maks. 5 minutter. Jeg har lagt konkurranse-momentet til side og funnet ut at dette er en fin sjanse til å lage en film jeg lenge har ønsket å lage. En film om ungdom og psykisk helse!

Vi har tilgang til få ressurser, men får hjelp fra en person jeg kjenner som er "på innsiden" når det kommer til research og det å skaffe info og personer.

Jeg har planer om å bytte mellom 3 forskjellige typer klipp. Fakta, intervju og illustrasjonsbilder. Jeg ønsker å kunne bruke illustrasjonsbilder til å demonstrere de viktigste episodene intervjuobjektene forteller om. For å få ting litt mer klart for seg ønsker jeg også å presentere fakta for at det skal være mulig å se ting i det store hele.

Er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Har frist til mars eller april.

Kommer til å gjøre hovedredigeringen i Premiere Pro og kommer til å kjøre litt fargekorrigering.

Tips/forslag?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er eigentleg ikkje heilt sikker på kva tips du treng, og mykje av dette er kanskje relativt generelt, og ting du sikkert har tenkt på sjølv, men eg kjem ikkje på noko anna no...:

Ser eigentleg ut som du er kome godt i gang. Den største utfordringa vert vel kanskje å finne gode intervjuobjekt. Når det gjeld illustrasjonsklipp (skal dei verte brukt i samarbeid med intervju?), so vil vel dei avhenge litt av kva du får ut av intervjua. I so fall vil det jo vere lurt å få gjort intervjua relativt tidleg, då dei vil vere ein sentral del i filmen, som andre deler skal relaterast til.

Korleis skal du leggje opp fakta-klippa? Skal du bruke tekst (stikkord) kombinert med voice-over? Er truleg ikkje lurt med for mykje tekst, då ein TV ikkje er den staden ein liker å lese ting på. Men det har du sikkert tenkt over allereie.. Eventuell tekst bør iallfall stå klart fram: Bruk tydelege fontar, og ikkje ha ein komplisert/"bråkete" bakgrunn.

Sidan du skal fargekorrigere, bør du tenkje på kva slags fargar som reflektere kva slags stemning, og bruke dette bevisst. Du bør sjølvsagt og tenkje på same måten når det gjeld musikk. Og nokre fancy effektar/overganger er nok ikkje nødvendig, då det verkar som ein film der det er bodskapen som er det viktige. Tenk difor ein del på korleis du vil få fram bodskapen din best mogleg.

Sjølv om du har frist til mars/april, ikkje utsett arbeidet. Vert berre stress, og kan føre til eit dårlegare resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...