brusboks Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei. Har akkuratt fått meg en Dallab DP900 Pocket PC, men finner ikke GPRS og MMS innstillinger til den. Den ble kjøpt i Thailand, og de forhåndsinnlagte innstillingene kan jeg ikke bruke fordi jeg har Lyse på mobilen, eller... dvs, det er en liste med forskjellige operatører som jeg kan installere, men Lyse står ikke her. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i disse innstillingene, evt noen som vet hvilke av de større mobilselskabene (Vodafone osv) som kjører de samme innstillingene som Lyse? Håper noen her kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lyse bruker Telenor-nettverket, tror jeg. Du må da benytte disse innstillingene. Hvis ikke Telenor-innst. ligger i mobilen må du legge de til manuelt. WAP MMS Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Lyse bruker Telenor-nettverket, tror jeg. Du må da benytte disse innstillingene. Hvis ikke Telenor-innst. ligger i mobilen må du legge de til manuelt. WAP MMS 5081837[/snapback] Jeg prøvde dette her i går kveld. Men det går ikke. Når jeg sender passord til 1999 for jeg bare svar om at tjenesten ikke lenger er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå