The_Lobster Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei!! En venn har klart å glemme igjen strømforsyningen (den utvendige) i sverige, og nå er det lørdag og han sliter veldig ettersom han jobber døgnet rundt...! Er det noen som vet om det finnes noen butikk i Oslo-området som selger slike strømforsyninger til Dell maskiner? Eventuelt alternativer?? Tusen hjertelig takk! Mvh, Joachim Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kommer litt an på hviken modell Dell du har. Det varierer litt hvilke plugger som blir brukt. Du finner en på clas-ohlson. varenummer: 32-3876 Ellers kan man alltids ringe dell support. De rykker ut med adapter, men det koster. Du kan evt kjøpe en med meg - jeg har mange Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 sjekk diverse data/tele butikker i området. vet Targus selger ett par universalladere til laptops av typen X antall adaptere som følger med. Du må bare finne en som passer til den spesifikke Dell laptoppen. (står som oftest på pakken) Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Tusen tusen takk for alle svar! Jeg løper inn til Clas-Ohlson nå=) Regner med at den støtter de nye laptopene (en D400 tror jeg)... Ellers blir det spennende:P Takk igjen, Joachim Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 sjekk hva laptoppen krever av strøm på klisterlappen på undersiden, samt polariseringen på kontakten hvis det er typen rund plugg....du vil IKKE stikke inn en der polariseringen er reversert.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Siden du er på clas ohlson, kan du jo bare gå ei gate opp, så har du datakjeden og digitalimpuls der.. De kan kanskje ha om clas ikke har.. Ville også tatt en tur på spaceworld rett nedenfor clas og hørt om evt. de hadde noe. Mye data i kjelleren der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå