tor-ivar.hals Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Noen som har noe å si om denne? Har Dell sin 20" LCD widescreen PC-skjerm, og den er alldeles nydelig! Er denne i samme kvalitet sånn forholdsmessig, er dette noe jeg virkelig vil vurdere... Denne LCD-tv'en har jo bla: Kontrastforhold på 800:1 og 500 nit lysstyrke AV-innganger (1x HDMI, 1x DVI, 1x HD-komponent, 2x kompositt, 2x S-video, 2x SCART, 1x TV-inngang/koaksial, 1x VGA, 8x RCA L+R-audio, 1x mini-stereo for PC-lyd Støtter 480i, 480p, 576i, 576p, 720p og 1080i Noen kommentarer? Dell W3706MC TorI Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 synes ikke den virket så veldig imponerende utifra specs.. konstrastforhold på 800:1 er ganske lavt.. til den prisen ville jeg heller satset på denne samsungen. et par hundrelapper dyrere men da får du en 40" med 3000:1 kontrastnivå osv. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) synes ikke den virket så veldig imponerende utifra specs.. konstrastforhold på 800:1 er ganske lavt.. til den prisen ville jeg heller satset på denne samsungen. et par hundrelapper dyrere men da får du en 40" med 3000:1 kontrastnivå osv. 5075170[/snapback] Samsung har dynamisk kontrast på sine skjermer. Det blir noe helt annet enn "statisk" kontrast (Dell). Tatt fra AVforum:Kontrast har hele tiden vært LCD teknologiens akkilleshæl, det å skape en "dynamisk" kontrast ved help av dimmbart baklys er nesten en liten genistrek, og hvis implementert korrekt slik som i Samsungskjermer så vil det gi et mye bedre bilde enn i konkurrerende skjermer uten dynamisk kontrast. Jeg var på Expert i dag å så på en Samsung. Bildet på den var det beste jeg noen gang har sett på en LCD-TV. Det sto flere andre LCD-TV'er der,men ingen var i nærheten av Samsung på bildekvalitet. Etter å ha sett Samsungen i virkeligheten er det ingen tvil om at det er den jeg skal ha. Endret 29. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg var på Expert i dag å så på en Samsung. Bildet på den var det beste jeg noen gang har sett på en LCD-TV. Det sto flere andre LCD-TV'er der,men ingen var i nærheten av Samsung på bildekvalitet. Etter å ha sett Samsungen i virkeligheten er det ingen tvil om at det er den jeg skal ha. 5076602[/snapback] høres veldig posetivt ut det. sikler på en samsung selv men vet ikke om jeg skal vente til jeg får råd til en 40".. litt i tvil om 32" blir for lite. men prisforskjellen er stor da! må nesten svippe nedom expert å ta en titt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå