Gjest Slettet+8917239 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei på dere... Har hatt telenor djuce kontant en stund nå, men har lagt merke til (via telepriser) at de er svært dyr til tross for gode tilbud (500, ring for 1000) gjennomsnittlig 2 ganger i året... Har nå sendt dem en email og spurt når de har tenkt å sette ned prisene... (tviler egentlig på at jeg får svar) ...så vurderer nå å skifte til et annet kontant abonnement.. mine krav: må kunne sende/motta sms i utlandet helst telenor dekning må være billigere enn djuice kontant! var helt klar til å skifte til tele2 scratch, men der kan en da ikke sende sms fra utlandet. tror ikke jeg har så mange valg, dere kan gjerne overtale meg til å vurdere netcom evt. tusen takk for hjelpen om noen har tid til å gi noen tips! God helg alle sammen! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Pyntet litt på emnetittelen din, husk at det er bedre å beskrive problemet for mye i tittelen enn for lite Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva med mobyson eller noextras da? Det er vel de billigeste... Men det er jo ikke kontantkort da... er forhåndsbetalt... Men fyll opp ett par ganger i året med høye summer så funker vel det... Jeg har mobyson og kommer aldri til å bytte tror jeg ppå grunn av så utrolig lave priser i forhold til andre abbonement og kontankort. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Legg merke til at Mobyson/Noextras har NetCom-dekning og sms-er kan bare sendes fra ENKELTE utland. Forøvrig tror jeg Chess må være det mest geniale for deg. -Mye lavere priser enn Telenor generelt -Man kan velge mellom Telenor og NetCom-dekning -Man kan bruke mobilen som vanlig i utlandet (Merk: Med Chess Kontant kan man ikke bruke mobilen i alle utland, kun noen.) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Mobyson kan man bruke i 26 utland. Det er en liste på www.mobyson.no Den har netcom dekning så det er det eneste som ikke stemmer så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå