Gå til innhold

Samsung E730 laste over mp3

Dukle

Anbefalte innlegg

Samsung E730

Ja, jeg har handlet inn denne telefonen og lurer på åssen i all verden skal jeg få overført mp3 og annet fjas fra pcen til mobilen. Manualen sa noe piss om et trådløst nettverk som jeg overhodet ikke har fått til å funke, men jeg tipper jeg må vel handle inn en ekstra kabel (som selvfølgelig ikke kunne ha fulgt med). Hvis jeg må handle inn kabelen samt programvare til den, hvor mye koster den og hvor finner jeg den? Spurte Ekspert uten hell men prøver Elkjøp til mandag.

På forhånd tusen takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg tittet litt på den samsung saken. Med den får jeg med programvare som kanskje kan bli nyttig på tanke om jeg kan sende noe annet. Hva støtter egentlig telefonen min? Eller er det unødvendig og jeg kan bare handle inn en blåtann usp sak?

Lenke til kommentar

Hei jeg har samme mobilen som deg og bruker en USB bluetooth til å overføre MP3 sanger fra og til mobilen. Overføringshastigheten går fort som bare det. Du finner Bluetooth USB baserte pinner på Elkjøp, SpaceWorld o.l til 200,-

Men jeg har et sprøsmål ang mobilen til andre der ute, åssen skal jeg få oppsettet til mobilen min til å sende mail egentlig? Har prøvd alt men fikker ikke ut av det, (har desverre ikke maualen foran meg akkurat nå). Skal bruke min Gmail konto. Håper på svar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dukle: Har du prøvd å gjort det som står i manualen til mobilen din da?

Rart at det ikke fulgte med kabler til telefonen egentlig for overføring av ting fra pc til mobil og omvendt.

De burde iallefall ha putta i en USB kabel i pakken. Det var det med min mobil.

Se i manualen til mobilen din å se om du finner ut av det.

Det fulgte vel iallefall med en cd med mobilen din, der det sikkert er noe du kan installere for å få det til å funke.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...