thechosen1 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har en Aopen duw1608 ARR. Når jeg prøver å kopiere noe fra en cd eller dvd så kommer det blåskjerm. Jeg kan brenne DVD og cd uten problemer. Har formatert å installert windows på nytt men problemet ligger der enda., Har hatt brenneren i snart 1 år å den fikk blåskjerm for første gang i forrige uke. Har fikset ny firmware på den å. Kan problemet være no programmer som har f*cka den? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Problemet kan være at spilleren er f*cka. Har opplevd det med AOpen brennere flere ganger. Dra ut kablene av spilleren og hovedkortet og sett dem ordentlig inn igjen. Kan være et skudd i blinde, men det har fungert for meg før. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Onkelen min hadde omtrent det samme problemet med en LiteOn DVDbrenner, bare at han fikk ikke til å lese DVDer, og fikk blåskjerm ved forsøk på å brenne plater. Det som gjorde susen hos ham, var å bytte IDE-kabelen.. Den var blitt skadet på et eller annet vis.. Anbefaler deg å prøve det, om det ikke hjelper er det nok brenneren som har fått det.. Lenke til kommentar
thechosen1 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Bytta IDE kabelen å nå funker den som den skal:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå