jaddå Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Ser etter nytt romslig kabinett me nok av 5.25" brønner, robust og _Støysvakt_ har hørt en del bra om Cooler Masters Stacker, men har hørt noe dårlig også som støy osv... Kom over Lian Li PC-767 på Microplex Dette kabinettet ser utrolig digg ut, men kunne gjerne tenkt å lest noen erfaringer. Noen som har testet dette eller vet om skikkelige tester av det? litt i dyreste laget (1995 kr), men kvalitet for kvantitet! Endret 29. oktober 2005 av jaddå Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Vet lite om det Lian Li kabinettet, men jeg har tidligere hatt Lian Li og mange andre kabinetter og sitter nå med et stacker og jeg kan trygt si at det IKKE er mere støy i stacker`n enn i noe annet kabinett jeg har hatt inklusive Lian Li Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det kabinettet der er råstillig, men ikke kjøp det! Luftgjennomstrømningen er elendig! Ta en titt på denne testen feks: http://reviews.pimprig.com/cases/lian-li_p...case.php?page=1 Der sammelinger de den mot 6070 plus, og pc-767 blir helt slaktet når det kommer til case temp og slikt... Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er ale de nye kabinettene til Lian Li "oppned" nå? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er ale de nye kabinettene til Lian Li "oppned" nå? 5075810[/snapback] HÆ? Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er ale de nye kabinettene til Lian Li "oppned" nå? 5075810[/snapback] Nei, tror ikke noen av de nye er oppned Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det han mener er om hk monteres på motsatt side og dermed blir opp ned og ja det blir dem i de nye Lian Li kabinettene, dette er imidlertid en fordel . Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det han mener er om hk monteres på motsatt side og dermed blir opp ned og ja det blir dem i de nye Lian Li kabinettene, dette er imidlertid en fordel . 5076585[/snapback] Å ja, la ikke merke til det før nå jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) kjøpte selv Lian Li 6070 her om dagen.. kanskje litt kronglete innstalasjon av komponentene.. (er vandt til maxi-tower fra før). til tross for mange vifter og hardisker synes jeg dette er et veldig støysvakt kabinett.... har ikke montert alt av termometere ennå... så har ikek fått tatt stilling til luftgjennomstrømmingen ennå... kan jo komme tilbake til det senere,... edit: noen som vet om en kan skifte ut sidedørene til dette kabinettet eller kjøpe nye, løse sidevegger..? Endret 1. november 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå