mortefor Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Har formatert maskina for n'te gang pga stadige crash. Har prøvd flere op.syst, som Win ME, og XP, men problemene som oppstår gjør at jeg stadig ender tilbake til WIN98 som synes å fungere best........ helt til nå. Etter oppstarten oppstår det feil der maskina ikke finner flere .DLL filer. Når jeg så åpner en snarvei, f.eks til explorer, oppnår jeg et hvitt vindu, null innhold. Lurer på om feilen kom etter at jeg lasta ned WinZip fra nettet. Har brannmur og antivirus. AMD1200MHz 256RAM ASUS7 Hovedkort. Noen forslag??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Høres ut som hardware problem. Kanskje disken har problemer. Kan bare anbefale eliminasjonsmeteoden - ta ut / bytt hardware komponenter. Det er like viktig å finne hva det ikke er, så kan du konsentrere deg om det som er igjen. Lenke til kommentar
mortefor Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Lurer også på om maskina blir for varm, CPU altså. Kan dette skape slike problemer? Lenke til kommentar
krenshar Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Agressive CMOS innstilling på RAM kan bli ett problem. LOAD DEFAULTs i CMOS. Lenke til kommentar
mortefor Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Knota litt. Skrev ned hvilke .DLL - filer som var borte, og kopierte disse fra CD-Romen til Win98. Nå starta maskina normalt igjen. Men hvordan kunne disse filene plutselig forsvinne???? Filene som ble borte var bl.a. : oleaut32.dll og olepro32.dll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå