Gå til innhold

3DMark poeng med Asus 7800 GTX... Bra?

dandel58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja greit nok.. har over 9000 med samme kort jeg

5074579[/snapback]

Har ikke du TOP kortet hwfreak?

5074626[/snapback]

jo, men jeg trakk fra 500 poeng ;) men når jeg tenker meg om yter vel TOP ca 1000 points mer, ergo @ 8000-8500 med hans kort. Ikke så alt for gæli med andre ord.

edit: leste forresten på ASUS forum at de har fucka opp viftestyring på 7800* -serien. Sender mitt inn i morra og venter på passivt 7800GT. Blir saker.

Endret av hwfreak
Lenke til kommentar
tja greit nok.. har over 9000 med samme kort jeg

5074579[/snapback]

Har ikke du TOP kortet hwfreak?

5074626[/snapback]

jo, men jeg trakk fra 500 poeng ;) men når jeg tenker meg om yter vel TOP ca 1000 points mer, ergo @ 8000-8500 med hans kort. Ikke så alt for gæli med andre ord.

edit: leste forresten på ASUS forum at de har fucka opp viftestyring på 7800* -serien. Sender mitt inn i morra og venter på passivt 7800GT. Blir saker.

5074639[/snapback]

Hva mener du med fucka opp viftestyring?

Lenke til kommentar

5074658[/snapback]

er disablet.. tror de har glemt lol - ikke en dritt som funker i smartdoctor etc. Kan jo alltids modde selv, men det blir for dumt. Er jo trossalt en prinsippsak! Får se om jeg går for en 512MB versjon, men tror jeg satser på vifteløs GT - digg med silence

Lenke til kommentar

5074658[/snapback]

er disablet.. tror de har glemt lol - ikke en dritt som funker i smartdoctor etc. Kan jo alltids modde selv, men det blir for dumt. Er jo trossalt en prinsippsak! Får se om jeg går for en 512MB versjon, men tror jeg satser på vifteløs GT - digg med silence

5074665[/snapback]

Du har vel ikkje på "hyperdrive"?

Lenke til kommentar
Du har vel ikkje på "hyperdrive"?

5074679[/snapback]

nope, men er kresen på støy. PC-en er musestille ellers - støydempet og greier, men må si meg skuffet over artic cooling-kjøleren. En kompis kjøpte nøyaktig samme kort, men er akkuratt samme driten, bare at han er fornøyd.

edit: ingen artifacts her

Endret av hwfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...