Dimitrij Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så nettopp filmen Naboer av Pål Sletaune, lurte egentlig bare på hva folk her synes om den. Hadde hørt litt om den fra før, spesielt en scene som jeg ikke trenger å forklare noe mer. Jeg synes egentlig den var ganske bra, original til å være norsk, men sammenliknet med utenlandsk film har vi jo sett noe av det samme før. Håper ikke jeg røper for mye når jeg sier at filmen i perioder liknet no utrolig på filmen Maskinisten, som har nogenlunde samme tema. Så hva synes dere? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Litt for mye blod og greier for min smak.... Men jeg er jo jente da så = pyse Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Syns filmen var kjempebra, jeg. Bortsett fra den overforklarende sluttperioden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg synes den er veldig bra! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Har ikke fått sett den enda. Men hører det er litt for mye blod og sånt. Men den må jo ses. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Neste gang tror jeg at jeg skal leie "Dis" av Aune Sand, kan umulig være noe verre enn "Naboer" Jeg betalte heldigvis ikke for å se filmen...jeg skulle hatt penger for å se den... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Neste gang tror jeg at jeg skal leie "Dis" av Aune Sand, kan umulig være noe verre enn "Naboer"Jeg betalte heldigvis ikke for å se filmen...jeg skulle hatt penger for å se den... 5082863[/snapback] Hva synes du er så utrolig ille med filmen? Endret 30. oktober 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tynn story, skjønte tegninga etter veldig kort tid. Ikke spesielt original var storyen heller. Synes heller ikke skuespillerprestasjonene var på topp heller, men faktisk ikke så ille til å være norske. Personlig så mener jeg at Joner er en utrolig overvurdert skuespiller. Så i mine øyne, en utrolig teit film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Skal gjøre dette kort, da jeg skal legge meg nå: Slik var filmen for mitt vedkommede: Syk, syk, syyyyyk!..... In a good way. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Synes det var noen finne romscener hvor du fikk en slag klaustofobi følelse av den labyrint aktive leiligheten. Skulle ønske at jeg så den på kino slik at alle de grufulle fargene på veggene ble enda mer tydelige :!: Tror ikke denne filmen bør sammenliknes med "fast action" filmer fra Hollywood, men mer som en kuriositet (med mer tilfelles med gamle norske filmer) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg personelig ble faktisk meget skuffet når jeg så naboer.. Filmen er ikke som jeg hadde forventet og må legge til at den ikke var så mye entusiasme skapende scener i filmen heller.. kort og greit sagt så blei jeg skuffa og hadde forventet noe mer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg liker det psykosetemaet filmen tar opp. Noen som veit om andre, liknende filmer? Lost Highway er i samma banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå