Gå til innhold

Naboer - Hva synes folket?

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Så nettopp filmen Naboer av Pål Sletaune, lurte egentlig bare på hva folk her synes om den. Hadde hørt litt om den fra før, spesielt en scene som jeg ikke trenger å forklare noe mer. Jeg synes egentlig den var ganske bra, original til å være norsk, men sammenliknet med utenlandsk film har vi jo sett noe av det samme før. Håper ikke jeg røper for mye når jeg sier at filmen i perioder liknet no utrolig på filmen Maskinisten, som har nogenlunde samme tema.

Så hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neste gang tror jeg at jeg skal leie "Dis" av Aune Sand, kan umulig være noe verre enn "Naboer"

Jeg betalte heldigvis ikke for å se filmen...jeg skulle hatt penger for å se den...

5082863[/snapback]

Hva synes du er så utrolig ille med filmen?

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Tynn story, skjønte tegninga etter veldig kort tid. Ikke spesielt original var storyen heller.

Synes heller ikke skuespillerprestasjonene var på topp heller, men faktisk ikke så ille til å være norske.

Personlig så mener jeg at Joner er en utrolig overvurdert skuespiller.

Så i mine øyne, en utrolig teit film.

Lenke til kommentar

Synes det var noen finne romscener hvor du fikk en slag klaustofobi følelse av den labyrint aktive leiligheten. Skulle ønske at jeg så den på kino slik at alle de grufulle fargene på veggene ble enda mer tydelige :!:

Tror ikke denne filmen bør sammenliknes med "fast action" filmer fra Hollywood, men mer som en kuriositet (med mer tilfelles med gamle norske filmer)

Lenke til kommentar

Jeg personelig ble faktisk meget skuffet når jeg så naboer.. Filmen er ikke som jeg hadde forventet og må legge til at den ikke var så mye entusiasme skapende scener i filmen heller..

kort og greit sagt så blei jeg skuffa og hadde forventet noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...