bleidd Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Lurer littegrann på å kjøpe en ny CD-spiller. Blir kanskje ikke noe av det, men vil gjerne kjenne til alternativene iallfall. Hovedsaklig skal det være en god modell (ikke tenk 1200 kroner) og belysningen må være minst 90% rød (resten av bilen har rødt). IKKE grønt/blått iallfall. Den må gjerne ta CD'er fulle av MP3-filer, men ikke noe must. Om den spiller på lag med aktive høyttalere er det et pluss, da kan jeg beholde systemet som er i bilen foreløpig. Men det er vel veldig få spillere som er slik. Den originale er selvfølgelig slik, og dermed vanskelig å erstatte (1999 Audi med "Audi Concert"-spiller). Men høyttalere kan jo alltids byttes ut, om spilleren er kul nok. Den naturlige erstatningen ville være Audi Concert II, men den er ikke noe pen, og unødvendig dyr uten å ha noen spesielle funksjoner. Mener på at Blaupunkt hadde noen kule for 4-5 år siden, men finner dem ikke igjen (ja, de har jo et lite blått lys, men så små er ok). Noen som tilfeldigvis kjenner til noen fete, røde spillere? Ikke begynn å lete for min skyld, men om noen har en eller kjenner en annen fyr som har noe kult, så si fra her da Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 På Pioneer DEH-6700MP kan du justere fargene på knappebelysning og display. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har selv en Clarion DXZ-848RMC - belysningen på denne kan skifte mellom en haug med farger, men den røde er helt perfekt match med Audi sin Eller så spiller den MP3 etc etc som du er ute etter, og en overgang til aktive høyttalere får du kjøpt på f.eks Biltema og i de fleste velassorterte bilstereobutikker. Kjøpte min på www.mds.se i vinter for 3 lapper .. de har ofte masse gode tilbud der, - og de sender til norge uten noe toll og tull Et lite tips - skal du ha sånne "biter" på siden av spilleren (der hullet er for bredt) så kjøp de audi/møller har. - De 3de part sakene de har i bilstereosjapper (og biltema o.l.) glir ikke like bra inn i dashboardet - dvs de ser litt mindre tilpasset ("originale") ut ... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ser at MDS har aktive høyttaler adapter også http://www.mds.se/products/styling_twocolu...sp?ItemId=25448 .. men "bitsene" deres (på siden) var jo dyrere enn hos audi Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ai ai, tusen takk for svar, mye fint der ja Kanskje det blir julegave fra meg til meg i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå