Gå til innhold

Pc bilder --> tv: .avi funker ikke

Anbefalte innlegg

halloen!

Jeg lurer på noe: har sann at jeg får sett filmer som er på daten på tven(svideo), men når jeg skal spille av F.Eks: Smallville episoder :love: funker det slik at noen ganger ser jeg bildet på skjermen, andre ganger ikke... Det funker av og til i WinAmp, men ikke Windows media player... Noen ganger i VLC, og ikke i winamp... Dette er rart, og jeg lurer på: Hvorfor? er det codecs eller hva er det? ja! Smallville episodene er i avi,,,

PS:

Sorrey vis det er skrive feil eller uoversiktelig... det er sent og jeg skal sove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, når og hvordan skjer det? Er det slik at bare noen ganger virker det og det programmet eller er det slik at bare den og den spilleren funker på den og den fila? Gjelder problemer bare på TV-ut eller er det på samme måte på PC skjermen?

Tviler nesten på at det er Codec problemer da VLC tar godt som det meste av formater innen lyd og bilde :yes:

Lenke til kommentar

det funker slik at jeg spilt av "smallville.504.hdtv-lol.[VTV].avi" i windows media player... Så på tven: så windows media playeren, men ikke filmen.

Jeg slo på VCL og prøvde: Det funket heller ikke!

Jeg slo på winamp: Det funket!

Så skulle jeg prøve en gang til med en annen film "smallville.503.hdtv-lol.[VTV].avi"

WinAmp: funket ikke

Windows media player: Funket heller ikke

VCL: funket!

og det er ikke driverene, har de nyeste og jeg har prøvd med "TV-Tool"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...