allyse Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Kjøpte et Asus GF4 TI4400 deluxe fra komplett.no. Når jeg fikk de lå en av kondensatorene (en av de lilla farget tingene)utenfor kortet... ser ut som den har løsnet. Jeg tenkte da det ikke var noe lurt å åpne boksen (plastbesalget) og heller satt alt til side! Hva skal jeg gjøre? Noen som har opplevd dette? Kommer dette til å ta lang tid å behandle hos komplett da jeg leeeengter etter et nytt skjermkort! Skal kontakte komplett på mandag, men hva skal jeg si? jeg har jo ikke åpnet pakken engang... burde få nytt med en gang :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
dnort Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Det er bare å si det som det er, at kortet var ødelagt da du fikk det. Du burde dessuten prøve å sjekke ut den nye kjøpsloven som ble gjeldende fra 1. juli i år. Tror du har krav på et helt nytt produkt dersom du ønsker det, og det tror jeg absolutt at du bør kreve. Tror nok at Komplett.no må se på kortet først, men det bør forhåpentligvis ikke ta så altfor lang tid å få et nytt kort. Du finner den nye forbrukerkjøpsloven her. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-08-24 16:46 ] Lenke til kommentar
endersen Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Da skal jeg bare si deg det at der kommer ikke til å bli no problem i heletatt. Det selfølge at du vil få et nytt. Søk retur på: http://www.komplett.no/retur Har også fått et kort med frabrikkfeil, har fått nytt nå. Gikk glimrende. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Retur blir ingen problemer - det stemmer. Er jo helt uforskyllt fra min side. Var bare jeg ville ha det idag :sad: ble så skuffa :sad: MEN om komplett bruker lengre tid på behandlingen vil ikke jeg ha "krav" på tilbakebetaling av hva jeg har tapt ved kortets verdi iom det er kompletts feil at kortet er defekt? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
NULL Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Var det egentlig ikke slik i den nye kjøpsloven at hvis de de kommer til å bruke lang tid på å fikse problemet, skal de gi deg erstatningsprodukt på lån i mellomtiden. Vet ikke helt hvordan dette er i forhold til postordre -- vil vel i basis være enklere bare å gi kundet nytt kort enn at en masse forsendelser skal skje. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Tok noen bilder i håp på at kanskje komplett.no viser seg fra en så seriøs side at de sender et nytt på mandag. Hva bedømmer dere: http://home.no.net/allyse/asus/ Er dette en opplagt sak? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 det der var harde bilder ja... for alle "grafikkort-nerder", anbefalt aldersgrense på disse bildene er 18år! :smile: bare tuller.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 19:55, Jannis-15 skrev:det der var harde bilder ja...for alle "grafikkort-nerder", anbefalt aldersgrense på disse bildene er 18år! :smile: bare tuller.. Hah :razz: Er kanskje litt vold eller :razz: Bender (fra futurama hadde sett på dette som porno :razz:) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 det er bare å ta frem loddebolten og begynne. hehe neida send den til komplott Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 21:23, Danny skrev:det er bare å ta frem loddebolten og begynne.hehe neida send den til komplott Du - jeg faktiskt vurderte å finne fram loddeaparatet, men jeg kom heldigvis til fornuft og rørte ikke kortet :razz: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har du fått det kortet som jeg retunerte???? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Kortet/pakken er nok enda et offer for postens "Baskteball-wannabees" på sortering... Hadde postfolka fått basebalbat så vill de straks blitt brukt til å denge pakkene fra det ene enden av posthuset til det andre. Det kalles effektivisering Nei, helt alvorlig. Det er synd at kortet er ødelagt. For guds skyld ikke åpne det, send det tilbake så fort som mulig, slik at det går så kjapt som mulig. Men vil nok heller tro det er Posten som har skylden, ikke produksjonsfeil. Vet hva jeg snakker om. hilsen en postansatt......... [ Denne Melding var redigert av: Dotten på 2002-08-28 00:13 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå